2010. augusztus 31., kedd

Vége a nyárnak...

...a nyárnak nem a dalnakXD
Ma realizálódott bennem, hogy jön a suli és vége a nyárnak. Itt nálunk már igazi őszi nap van. Poén mert imádom az őszt. A legkomfortosabb hónap számomra. De a napsütés és a sárgás fény hiányozni fog.(nem a villanykortéé-__-) Lassan pakolnom kell koliba és lépek. Bűűűű! Az elsősökre viszont már nem vagyok olyan kiváncsi, mint szoktam.Jönnek amilyenek akarnak; visítósak; életuntak; diszkópatkányok; balerinák. Ami viszont tökre felcsigázott, az, amit Tilda mesélt; tél vége fele(azt hiszem) jön az ötvösökhöz japán vendég.^^ A sulink tök jó, hogy nyit más országok fele, mint a testvériskolánk Finnországban.^3^

Pénteken moziba voltunk anyu, apu, Niki barátnőm és én. Erről még nem is írtam nagyon mi? Úgy készültem neki, hogy nem fogom élvezni, de kellemes csalódás volt.:) Ingyenjeggyel meg pláne. Feliratosan néztük. Eredeti hanggal jobb, bár szegény apu nehezen követte a szöveget, mert gyorsan beszélnek a tinik. Még nekem is gyors volt.XD Jaspert és Alice végérvényesen megkedveltem a sztoriban és könyvben is olvasni fogom a többi kötetet is.:)

Tesóm már megrendelte a Keturah és Lord Halál könyvet. Ráadásul még olvasta is. Bár én se vártam volna vele.XD Jaj várom már.
Most Monika Feth Eperszedőjét olvasom.(valszeg majd buszra hagyom, dumáljanak a gyökerek a buszon Dorka el lesz foglalva:) Amúgy jó könyv. Az elején nehezen indult, de egészen megkedveltem. Annyi idegesít, hogy minden fejezetnél váltják a történetmesélőt. Egyszer Bern felügyelő gondolatai, egyszer Imke írónőé egyszer, Gorge-é a gyilkosé és még írhatnám. Ez annyiból rossz, hogy nem mindegyik szereplő olyan érdekes és néha odatolakszanak a jó részhez. A főhősnő már beleszeretett Gorge-be és egy kicsit idegesítő lett. Tökre megszállott lett Gorgeért. Jobban mint a gyilkos GorgeXD

Most aktívkodok DeviantArton(jobban mint szoktam(a szokásom a nulla tevékenység és komment(antiszoc Dorka desu))szegény Mancsika próbált msn-en beszélni velem de a beszélőkészség tök nulla:S)) és megvan az első Kiribanom.^^ Fel is teszem a képeket.
~Camexxnek Kiribankép
~Mancsikának Amerika-kun:) A szája kicsit zavar de ha jobbra döntöm a fejem, annyira nem.:P A legspontánabb akvarellem. Az eredetin nagyon szeretem a színeket(ni már hogy elszállt a képtől:SXD) ami a többi képemről nem mondható el.XD

2 megjegyzés:

Mancsika írta...

hát sajna vége van a sulinak...
nyugi néha én is nulla vok msn-en XDDD

Dorka írta...

"hát sajna vége van a sulinak..." >> o.O"?
Megynugtató hogy nem csak én szoktam nulla lenni msn-en.X)
Átlagos beszélgetés:
-Szia
-szia
-mizu
-semmi kül.
-jah oksa. velem se
-nah én mek.
-oksa
-pá
-pá ......8)