2010. szeptember 5., vasárnap

One two three school...

Sziasztok

Külön megakartam írni a blogot és nem a devről ollózni, de pakolnom kell vissza koliba, meg valószínüleg én fogom panírozni ebédre a húst.^^"

Nyárigyakszin Tünci odaadta a pici Iruka babát amit csinált nekem. Akartam képet készíteni róla de a webcamem nem szeret.X) Olyan kis husi lettX3

A sulit biztos arra találták ki, hogy megkopasszák az embert(ennyi pénzt leakasztani:S)
Jaj van csomó új tanárunk(rajz is szóval talán fejlődök reál irányba) csak még csomóval se folyosón se órán nem találkoztunk.XD Ők a szellemtanárok.
A rajzóráim kivételesen nincsenek rosszul kiosztva a hat órám el van oszta 2 napra 3-3 órában. Ami jobb mint a tavalyi 3 napra 2-2 óra arányban. 2 óra alatt semmire se jutottunk rajzon.T_T És elvileg most egy jó rajztanárt kapunk.:) Ájájájj:O
Második napra sikerült a karbantartókkal kiszereltetni a lámpánkból az egyik égőt.X3 Végre nem vakít meg reggel minket az éjszakás mikor reggel fel...sza a villanyt^^ Jah és kiderült hogy minuszozza az éjszakás az embereket aszerint hogy ki hányszor takarít. Már két minuszba vagyok.XD
Ajj olyan rossz, hogy Tildáék már végeztek suliban. Oh máj ;__; Mindig náluk dekkoltam az ötvösműhelyben. Szerencsére Tünciék még mindig itt vannak.:) Sőt még divattervezős Kati műhelyében is rontom a levegőt.^^ Másik Kati szobatársam, Tünci, Kitti és a többiek ötvösök.^__^

Szombat délután rendezgettem régi rajzaim és egy mappába raktam Picasa-n. Akit érdekel annak link Vannak itt régiek újak. Szerintem ide fogom még továbbra is rakni.Rejzok mellett vannak más képek is de ahhoz nem volt lelkierőm, hogy áthelyezzem.:/ Nagyon értek ám a PicasahozX"D pedig magyar az oldal.XD

A koliban folytatom a könyvjelzőgyártást mert kell Kati szobatársaméknak is(2 Katink van^^)
Meg egy rohadtul elmebeteg könyvet olvasok a címe Hívj be. Vmi John Ajvide Lindquist írta. Elég nyíltan ábrázolják a valóság árnyoldalát(pl férfiak a könyvtárban tizenéves külföldi fiúkat vesznek khemm nem is mondom ki mire.) A regény sima horror regénynek indult. Csak néztem buszon mikor a könyvtáros részhez értem. Csak néztem azon, hogy a férfi aki 2 fejezettel előbb bestiálisan kinyírt egy gyereket utána a könyvtárnál neki adta az egyik szegény fiúnak(akit neki ajánlottak) a gyilkosságért kapott pénzt, hogy csináltasson magának új fogakat(el se mondom miért nem voltak neki) és szabaduljon ki a fos életéből. Hát majd meglátom mi lesz ebből a könyvből. Elvileg vámpíros és elvileg romantika is van benne(hát aztat is nagyítóval köll keresni).

Kockafejék nagyonjó oldalt ajánlottak. Anyut is órákra a gép előtt tartotta^^ http://fortepan.hu/ ez egy fotógaléria. Egészen 1900-tól vannak rajta képek. Rengeteg és olyan hangulatosak.^^

Nah postírás közben meg is volt a panírozás.
Rajzok a közelmúltból.^^
- A múlthéten erre a lapra jegyzeteltem meg rajzoltam szünetben. A turnűrös chibi Apple-kun.
-ez viszont matekórán született. Ha mégegy tanárnak be kell mutatkozni, elmesélni a nyarunk és az érettségiről beszélni, akkor megeszem a suli összes krétáját az összes tanárral és nem lesz tanítás!!!
- chibi;tegnap random született. Tegnap eléggé artisztikus kedvemben voltam. Annyira rajzolhatnék voltam!^^
-hajnal egykor még nem bírtam aludni de már apu szólt, hogy aludjak már végre ezért a telefonom fényénél ez az akvarellterv született. Meg fogom festeni a koliban^^ Biciklit rajzolni nem szoktam ez meglátszik.XD

Nincsenek megjegyzések: