2010. augusztus 2., hétfő

Megint nincs ötletem címre.-___-"

Filmnézős kedvemben végignéztem a műsorújságot és kiválasztottam pár koreai-kínai-japán filmet amit majd meglesek.^^ Jahjah és doramázni is fogok. Belenéztem a Coffe princebe és tetszik. Plusz Hanakimi nézhetnékem is van.>.<
----
Műsorom:
aug. 1.: Égenjárók_Animax--> ezt el *****-tam és lemaradtam, pedig egy hónapja erre készütem:/
aug. 2.: 22:50 A penge szövetsége(koreai kalandfilm 2003)_Film+
aug. 3.: 16:20 Korea, Kína és Japán kultúrájának története(koreai sor.)_Duna TV
aug. 4.: 15:40 Korea, Kína és Japán kultúrájának története(koreai sor.)_Duna TV
aug. 5.: -16:40 CJ7 A kis zöld látogató (12)(hongkongi vígj.)_HBO
-22:50 Vörös szikla (16)(kínai tört. film)_HBO

---

Túlvagyok egy nagytakarítás első menetén. Délután majd jön a függönyfelrakás és magasban fogok gravírozni.X)

Mostanában jobban elvagyok mert van mit csinálni.
Van pár rajzötletem, és kértek is meg rá, hogy rajzoljak.
Nem olyan rég befejeztem az Árnybíró fanartomat. Hemoszut mégis lehagytam róla.A végleges kinézete. Most az én szobafalam díszíti de majd beviszem koliba.^^Ismerősöm kért tőlem két rajzot mert van két fölös képkerete. Nagy dilemmám, hogy mit rajzoljak, de az egyyikbe belekezdtem tegnap. Azért nem fejeztem be mert túl vizesen festek és nem akartam tönkretenni a lapot.^^ Megnyugtattak, hogy lehet a vadászgörényüket is rajzolni(egy ötlet már van^^)
A másik rajzon már emberek lesznek, mert a hálószobájukba készül a rajz.o.O Igyekszek vmi reált csinálni mert nem mangafanok.>o<

Tegnap egy török főzőműsort néztem a Paprika tv-n. A műsorvezetőnek akkora haja volt hogy phú. De megkívántam a török kávét és úúú affene elfelejtettem az édesség nevét. De a lényeg, hogy levelestésztában vmi diós cucc volt.

Miért kerül nekem egy blogjegyzés majd' egy órába?!o.O"

Nincsenek megjegyzések: