2010. augusztus 19., csütörtök

Artisztikus artokXD avagy a hét utcsó rajzosposztja

Ha jól emlékszem ma (még) csütörtök van. Anyu bejeletette, hogy holnap ő is segít elpakolni gyakszira. Hajjaj akk hajtogatnom kell. De nem terveztem nagy rituálét a pakolásnak. Sztem így gyakszi kezdettel elkezdek beköltözni. Úgyis jön a suli. 20-án anyuval csak megnézzük a tüzijátékot. De csak azt. Szóval ma elkövetem ezt a postot. Szombaton lagziba megyünk ezért akk is nagy lesz a készülődés. Hajj de rég nem voltam ilyenen. Úgyhogy ma kikockulom magam.X)
Folytatom a rajzokkal.8) ...kronologikusan haladva
Ő egy fa.
Anyu kért meg, hogy rajzoljam le az öreg bodzafánkat. Kicsit idealizáltam sztem. Nem olyan kopaszka és lehagytam a szárazágas részt(na jó nem jól komponáltam és nem fért oda8) Nem photoshopozok most a képekkel és nem állítok kontrasztot rajta de rem kivehető hogy egy...fa.XD
Szélfútta repülő chibi.X3 Imádok chibit gyártani.
Nyamvadék egy rajz de vmit csak cseszek vele. A ceruzásban még jól nézett ki de a tussal meglehetősen törvénytelen lett.(más kárán tanul az ember szóval tanuljatok hibámból néhányszor tegyétek távolabb magatoktól a rajzot hogy lássátok hol csúszik be hiba mert én bele voltam bújva a lapba és tök fail lett a végeredmény;)
A ma esti házrajzolás 1. helyezettje apu! A kép témája ahogy hallottam apu leesik a létráról. A folyamatot árbázolja. Emlékeztetett erre --> itt

Nah ma azt hiszem ennyi. Jah és már nem is ma van hanem tegnap volt és ma lett. áá hagyjuk.

Nincsenek megjegyzések: