2010. augusztus 20., péntek

Sok új ötlet és kivánság

Nah csak posztolok még, csak most nincs rajz.;)

Kaptam hírlevélbe az Alexandrától, hogy nagy akciók vannak. -50-70-80%-os leárazások. Részletek itt. Ha visszajövök tüzijátékról kielemzem a kínálatot.:P



De neten már leltem könyvet amire ráteszem majd a mancsaim, és tesómat is megferőztem mert elküldtem az egyikről egy cikket neki. Amit le is fordított nekem. A Keturah and Lord Death nagyon felcsigázott és amint olvastam a New York Times cikkjének fordítását szinte pattogtam a széken, hogy: - !!EZ NEKEM KELL!! Uwááh! A NY Times ford tesómtól itt. A Google könyvek ismertetője itt.

A másik könyv Polly Shulman(Rajongás) The Grimm Legacy-ja. Az első fejezet is tetszett már, az írónő stílusa is fekszik szvsz nyert ügy.X)
Apám! Két könyv egyszerre!
Ha nyerek egy rejtvényfejtős versenyen akkor kapnék 5000ft-os alexandrás vásárlási utalványt.*q*
Am most ledobbantott Ihlet-sama! Tobzódnak a fejemben az ötletek. Persze, hogy akkor mikor nincs időm rajzolni!XS
Ma ettem juharszirupos palacsintát. Óh máj de finom volt!*q*

Nincsenek megjegyzések: