2010. augusztus 3., kedd

Könyves börze

Úgy döntöttem rendszeresebben írok ide. Hogy meddig lesz ez így nem tom.XD

tegnap:
Megvolt a szándék bennem hogy követem a műsort amit kitűztem. Azt a pengés című filmet elkezdtem nézni de gagyi volt plusz egy csávónak már az első öt percben kilógtak a belei.:S Nem annyira zavart csak a megoldása és hogy vontatott és unalmas volt. Történetről nem tudok mondani semmit mert inkább Kanata Karát olvastam.

---
Kinéztem egy új doramát a Coffe prince mellé. Kellően poénos és jónak igérkezik. Ezen az oldalon leltem ha valakit érdekelne. milkteazoo Itt vannak még japán, taiwani, hongkongi doramák is. Bár asszem 2009 óta nem frissítették.-__-
---
ma: A mai nap tartogatott nekem jót is.
Reggel szilvát szedtem, krumplin mostam, meg takarítottam meg a földtől.(a szedését megúsztam>.<) Délután még könyvtárba mentem barátnőmmel. Csak úgy mellékesen kísérni mentem, mert már úgyis megnyitott újra a hely(minden nyáron van egy hosszabb szabijuk a könyvtárosoknak). Ennek ellenére én tértem haza a legtöbb könyvvel. Eragont meg Twillightot kerestünk vola(nem nekem), de nem volt. Nagy nehezen a kezébe tuszkoltam barátnőmnek a Bűbájos Mary-t, és Lucifer szerelmét.(azóta megtudtam, hogy tényleg bejött neki a MaryXD...én mondtam:) Már amint bementünk könyvtárba csekkoltuk az új könyveket. Azonnal lecsaptam Stephen King azonos című könyv képregényére, a Setét toronyra.(nagy szó ez itt mert ez az első képregény a könyvtárban!*o*) Valamint megfogadtam, hogy ha agyonvernek, akkor sem olvasom el az Alkonyatot, de most mégis itt van mellettem az asztalon.XD Lemaradtam arról a fél ötös koreai, japán, kínai dokumantumfilmről.>o<¤)
Amiket kivettem:

A Setét torony még anyumnak is tetszett. Sztem ma bele is kezdek, és majd leírom milyen volt^^
Megint sok idő volt ez a szutyok bejegyzés!>.<>

Nincsenek megjegyzések: