2010. augusztus 16., hétfő

Serénykedés

Az utóbbi időben serénykedtem. De se nem tanultam se nem szerkesztettem a mangát amit viszont kéne.:(

Itt mostanában sűrűn kitör a vihar és akkor aztán megmutatja magát. Tegnap vihar előtt a borult és gyönyörű volt. Ráadásul a házat gyönyörő sárgás fény özönlötte el. Nagyon durván szép volt ahogy az ebédlőablakból néztem és ráesett a fény a virágokra és a fehér függönyre.
Ma azért annyira nem tetszett a vihar de nem is izgatott.:)

Megy a maratoni mangaolvasás mielőtt belecsapnék a suliba. Moe karét olvasok újra, Love Mode-ot ma fejeztem be.:P Nézek még majd pár kultmangát. Az aquadom nagyon jó volt és a Mermaid forest is Rumiko Takahashitól.^^ A Ranma ninbun no ichit be se fejeztem.:O

Devről: Ma meg akartam váltani a világot. De talán még megtehetem.XD
Sok beígért meg kellő dolgot meg akartam csinálni.
Egyszerre msn-eztem tesómmal, takarítottam, színeztem Rioky-t(most jól írtam:]), mangát olvastam, görényes képet folytattam, chibit rajzoltam. De ezt tényleg mind egyszerre. 5 percenként kapkodtam ide-oda. És közbe megkentem magamnak egy baracklekváros kenyeret és meg is ettemXP Most a baracklekváron függök.XD

Rájöttem, hogy egy félnapos takarítás közepébe tok *****-ni 5 perc alatt.(/TOT)

Holnap anyuval Hajduszoboszlóra megyünk sulis cuccokat venni.^^ Rég voltam Tescoban.XD Talán megfűzöm anyut akvarell lapra. Amik most vannak fehérek nagyon átáznak kevés víztől, pedig akvarellnek vannak titulálva és a szép sárga akvarellpapírom nagyon kopik.>.<

Rajzok: Nagyon nem kommentálnám őket mert este még csak szerkesztek Pretty scoop!-ot.

Ők ketten Wolves Brigade Fanclubba mentek.Ő Muffin-kun. Ő viszont saját karakter. Leszögezném, hogy fiú és nem lány.

Új Deviantartos ID-m. Nem tudom kinagyítja -e a blogger ha rákattint az ember, de ha nem akkor azok vannak odaírva amiket szeretek, és amiket nem.


Ennyi mára. Szerintem a héten még lesz legalább egy bejegyzésem mert van még rajzom és jó lenne ha még lenne is.^^

Nincsenek megjegyzések: