2010. július 30., péntek

Vegyesbazár( rajz+ez+az)

Kimásolom a devis journalom pár momentumát ide.

Nem túl összeszedett journal lesz előre szólok.

Ma rendfélét kiséreltem meg rakni a szobámban.[Ami jelenleg csak az enyém mert tesóm megint Angliában van.] A könyvespolcom jelentette a legnagyobb kihívást.XP Egy párnaaljnyi rajzzal támogatom a téli fűtésszezont.XD Bár apum azt mondta nem olyan jó azzal fűteni. Bánomis én csak gyorsan égjenek.XD Vagy a szomszéd megkapja papírgyűjtésre. De az nem jó mert ha belenéznek találnak yaoi tartalmat benne.lol.

Nah pakolás közben jöttem rá hogy mindenfélét megtartok ami nem is fontos. Van egy csomó Mondóm az első számtól, Rockinformok, Metal Hammer Worldök. Amiket még a kajapénzemet félretéve vettem. De most szívesen megválnék tőlük. Akit érdekel dobjon egy kommentet, pü-t vagy keressen e-mailen.^^ Az árban megegyeznénk de nem tervezem drágán árulni.^^"
----
A The Borrowers(Miyazaki új egészestése) film zenéjét Cecile Corbel szerzi. Tiszta egyéniségnek tűnik a csaj. The Arietty's Song

Jah és a videók mellett találtam egy másik klippet. A csajnak tök furi a hangja...olyan fiús de érdekes. fiúshangúcsajzenéje

Nincsenek megjegyzések: