2011. június 21., kedd

Túlvagyok az egyik halálomon...:)

Túlvagyok az érettségin sálálálá.:D
sálálálálá bim bam bim bam.^^"xD T_T

fogalmam sincs, hogy sírjak e vagy örüljek, de majd 4 nap múlva majd tudni fogom.^^" 
Mivel az első napon én voltam az első felelő és ráadásul angolul kellett beszélnem az elején sanszos volt hogy inkább dehoppanálok onnét.x) Angol tanár inkább kérdezgetett rendültetlenül mikor látta, hogy közel van az a könnyes pillanat. De amúgy a végére összeszedtem magam. 
Angol: - What do you usually at weekend?
- What arre you doing if you're ill?
- What do you usually wear?
Ezek voltak a tételeim. Szituációm: Egy barátom felhív hogy menjünk moziba de arról kell nyafognom hogy a mostani filmek nem jók stb stb, utasítsam vissza kb 3 étteremlehetőségét (mert fed up vagyok mindeggyikkel.xD) Meg mikor már a spanyol étteremre igent mondanék akkor mégis tegyem át a találkozót, mert 8-tól karate edzésem lesz(nah ezt is először mondtam ki angolul....én kararte edzésen.....nem állt a számra a dolog.XD)
Képelemzésem: Healthy vs. Uhealthy food.
Ezek után mondhatni szerencsém volt mert nem azokat húztam amit át se néztem.
Magyarból Gogoltól a köpönyeget mondtam, ami nálam amennyország mert az orosz irodalom nagyon fekszik.:D A lapra nem sokat bírtam jegyzetelni mert kb 10 centis betűkre volt türelmem, de hát azt nem is nézik(remélem).^^"
Törim: Az 1929-33-as nagy gazdasági világválság és az USA kilábalása belőle. 
Ennek is örültem mert ez sztem egy jó tétel. 
Ezek közözött volt időm hallgatni az előttem felelőket is és mit ne mondjak ahhoz képest egész laza volt a hangulat. Ettünk ittunk(persze a gyomorgörcs az megvolt). Osztálytársam pl borkultúra helyett szeszturizmust mondott.xD Én meg néha az s betűs szavaknál sziszektem meg krákogtam, de végülis értették. 
Nah a szar dolog a népműv volt(hogy én ezt hogy gyűűűűűlölöm). Persze kihúztam a legsemmitmondóbb tételt az 1-est, aminél a Néprajztudomány kialakulásáról és szakirodalmáról és néprajzkutatókról kellett volna beszélnem. Hát kb azom se tudja hogy most milyen ilyen újságok és könyvek vannak. A tanár mondta hogy mondjak régebbi könyveket. Hát én erre Balassa Ortutay-t mondtam, de kiderült, hogy az új. Gondolta a fene mert a mi könyvtárunkban azon is a por ül és kb a szocializmus előtt vagy közben adhatták ki. Nekem ez tökéletesen lefedi a régi fogalmát. Ti tudtok mai magyar népzenekutatókat? 
Azt utálom mikor megkérdezik, hogy miket húztak és erre azt mondják, óh hogy én ezt tudtam volna, meghogy miért nem mondtad a Hortobágyot a néprajzi múzeumokhoz(mondtam de az nem volt jó), meg a Csík zenekart népzenekutatónak(nem, ők nem kutatják).

Kb 4-tól negyed 9-ig aludtam utána.OTL

Nincs kedvem visszaolvasni mit is írtam ide.^^"

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Biztos ügyi voltál. :) Csak 4 nap múltán tudjátok meg az eredményeket? Hát ez mekkora köcsögség... még szívatják is a népet... nálunk már aznap megmondták, sőt érettségit is a kezünkbe nyomták, aztán szevasztok. :D

Dorka írta...

Hát mint írtam a népművnél nem de a többiből rem igen.><
Jaja 4 nap, mert 3 lett volna, de lettek plusz érettségizőink.-__-"
Bakker aznap?:O pfff...

Névtelen írta...

Ja, de közben rájöttem, hogy nekem azért nem kellett sokat várnom, mert utolsó nap voltam az utolsó érettségiző. :D

Dorka írta...

XD úgy tényleg másxD

Tikka írta...

Drakula jányom :)

Dorka írta...

Thanks anyus.:D