2011. június 8., szerda

Jéé szerdai bejegyzés! Na jó nincs ebben semmi kölönleges.
Tegnap befejeztem a star drivert, és cseppet sem vagyok megeléedve a végével. Na jó csak egy cseppet, mert sugata-kun megmenekült.:D De szerintem Wako biztos Takuto-t választotta...hmm

Ma úgy keltem, hogy ez volt az első gondolatom "Ma tanulnom kell...mer' mennyi időm is van még. Egy két há'...igen tanulok.". De hogy ne legyen hiányérzetem postolok egyet.xP
rajzcuccaim, Ritusss-nál láttam ilyet, úgyhogy nekem is kedvem támadt ilyet csinálni.
Kiraboshi! Ebbe kezdtem bele tegnap. A keze valahogy nem akar összejönni.:(

3 megjegyzés:

Tikka írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Tikka írta...

nya, bocsi az félre ment...
tetszik a fegyvertárad
and kéz helyére mehet swirl x)

Dorka írta...

ohohohó majd trükközni fogok. azt ám.xD