2011. június 11., szombat

Elbizonytalanodás

Miközben a népműv tételeimet rendezgettem találtam pár régebbi és újabb rajzot a füzeteimben. Nem meglepő, hogy népműv fakton született többsége.^^" Mindig amikor végignézek a rajzaimon valamivel/kel nem vagyok sosem elégedett. Mindig mikor azt hinném fejlődtem észreveszem, hogy mindig elkövetem ugyanazokat az anatómiai hibákat. Ha meg direkt figyelek rá akkor az a kép lendeületességén ront.( i o i ) Vajon sok 10 év múlva én is megtanulom végre az anatómiát?: o
 Néha tökre kiakadok mikor egy nálam sokkal fiatalabbat látok tök profin rajzolni. Ráadásul már a színeket is jól használják és még a ruha gyűrődései is jók. Én meg annyi évesen mint ő ufó macskákat rajzoltam.-___- Persze ez teljes mértékben nem az ő hibájuk. Csak néha piszokul érzem magam. Izé ezzel nem azt akarom írni hogy bátorításra van szükségem, vagy ilyesmi. Csak néha jobb kiírni az ilyesmit.

5 megjegyzés:

EeNii. írta...

jah amúgy az mekkora már,mikor ráakadsz egy 15 éves kislányra, aki úgy rajzol mint egy profi mangaka. Az olyat sorra anyázom,és befavolom az összes képét,ami tetszik x'DD
Amúgy sztem te is fejlődsz, csak mivel hozzá vagy szokva a rajzaidhoz, ezért kevésbé veszed észre őket, a hibákat meg inkább... Sztem már most is eszméletlen jó képeid vannak. Bele sem merek gondolni,h tizen évek múlva milyen lesz 0.o

Tikka írta...

egyet értek EeNii-channal!!!!!! fejlődtél sokat. egyébként melyik épelméjű művész van megelégedve a munkájával?
az nem ciki, ha én mostanság amigurumikat gyártok és most rajzolok ufo macskát? meg zombi nyulat... meg egyebet... ?????????

Dorka írta...

EeNii: Jah ez a 15 év valami bűvös dolog lehet.@o@ Jah és már olyan ügyesek hogy még a commenteket ki is iktatja mert már elege van a feedbackekből. OTL Na jó ez nem a fiatalságból volt példa. Én tökre szoktam örülni ha van feedback-em.* o *
Tilda: hát láttam már olyat aki meg volt elégedve a munkáival, de elég sok közülük meztelen nőket meg ilyesmiket rajzoltak meg véres hajmeresztő témákat.
Ufó macskát mindig jó rajzolni.:D Zombinyuszit még nem rajzoltam, de rocker nyuszit igen. Elég sokat. És ha gáz is akkor is ez van. Mi az az amigurumi?

Pei-Pei írta...

Ha névtelenül olvasnám, még azt hinném, hogy ezt én írtam. Én se vagyok sosem megelégedve semmivel, manapság meg rászoktam a kis furcsa lények, képregényszerű karakterek rajzolására. Anatómiával sosem foglalkoztam sokat. Az az igazi, ami hirtelen jön első elképzelésre. Nem mindig a precíz anatómiailag tökéletes a jó. Szóval csak hajrá! ;)

Dorka írta...

Pei-Pei: hát végülis tényleg kell egy kis eredetiség a munkákba.De valamiért engem idegesítenek ilyen dolgok.xD