2011. június 25., szombat

antiszocságosság

Váá mindjárt megyek az Alexandrába megvenni a Bűbájos Mary folytatását.:D Tegnap akartuk megvenni, de tesóm mikor a boltban kértem volna tőle a pénzestárcám ő erre az ugyanolyan fekete fényképezőt a tokjával adta oda. Erre mondtam- Eh! Hé én kifizetni akarom nem lefotózni.xD
És hát most mehetünk vissza, mert akkor csak fényképezőgép volt nálunk.xD
Om my direkt hoztam a tabletem, mert tudtam, hogy úgyis olyankor szállna meg az ihlet ha nem lenne nálam, erre a ps ecseteim az otthoni laposon vannak meg. OTL De ez a kisebb gond lenne, mert deven fennvan, de a tábla telepítője sincs nálam.;o;
Sok itt a szenvedés.
Kicsit hiányoznak innen tesóm kolijából azok az emberek akikkel 2 éve nyaraltunk itt. Most durván érzem, hogy nem olyan a tesóm baráti köre akikkel hú de sokat tudnék beszélni. Szóval antiszoc napok jönnek.;( De mindegy is mert a város kárpótol.^^

EDIT:  nem akarok új bejegyzést írni szóval ide kerülnek a képek amiket tegnap lőttünk lötyögős városnéző túránkon. Bazz annyi pénzt elszórtunk>o< Szóval mostantól puritán életmódot folytatunk.:D Nemrég vacsoráztunk lasa...bassz írom fonetikusan, lázánnyát.:D Dúh te teli vagyok most is. Mostmár bejöttem a dohányzóból mert passzív dohányoskén nem nagyon bírom a füstöt, főleg a szemem. Gvááá.
Szóval jöjjenek a szörnyen előnyös képek...

És a jobb képek a városról:D









Beautiful, isn't it? : D

3 megjegyzés:

Tikka írta...

legalább kikapcsolsz!
befigyel az első képnél valaki az ajtóban xD
négert fotózni árnyékban durván poén xD xD xD

EeNii. írta...

Eger, ugye? :D Az annyira szép város *-*
Amúgy telepítőt netről is lehet leszedni,ha nincs nálad a cd^^
Jó pihenést x3

Dorka írta...

Tilda: juuuj tényleg hogy befityeg ott az az ember.xD lol
persze tesóm csinálta a képet.xD

EeNii.ChAn:
jaja Eger. Szerinted is széép?!:D Brutálisan fillinges.:D Olyan minthe nem is Magyarországon lenne.:)
jah és köszi az ötletet letöltöttem a telepítőt. Tesómnak am Win7-e van és ehhez még extrák is vannak. Csak most vettem észre.x) Bár én XP párti vagyok.:)