2011. június 12., vasárnap

Moon Prism Power MAKE UP! ஐ

Tesóm alkotott és lefotózott mikor aludtam. De már kezd akkora lenni a hajam, mint Sailor Moon-é. Eredetileg ezért kezdtem el növeszteni. Mostmeg már szimplán nem vágatom le mert akkor még hülyébben néznék ki. Így se néznek nőnek.;O;
A nyakamból kezd kiállni...már ki is állt a fájdalom, ami miatt egy hete nem tudtam balra fordítani a fejem.T_T
Hát nem cukik? Ez a kedvenc képem a Haru-ból. Na meg az amelyiken lovaglócuccban van Iwaki-san. Vmiért ha rájuk nézek nem tűnnek igazán homoszexuálisnak, még a buzis ruha ellenére. Mert bárhogy is szeretem a yaoi-t attól még nem szerettem meg a kígyóbőr cipőt meg a virágmintás selyeminget. Néha hajmeresztő cuccokban vannak.

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jézusom, de szép hosszú hajad van! :D Nekem a derekamig ért, de egy éve levágattam, így most csak a vállam alá ér.

Dorka írta...

akkor jól begöndörödhetett.:)

Tikka írta...

irigylem a hajaaaaad éjjjáéjjjá óóóóóóóó
IMÁDOM a Haru-t éjjjá éjjjá óóóó

Névtelen írta...

Én a göndör hajúak társaságába tartozom. :P Olyan loknijaim szoknak lenni, hogy én is csak nézek. :D De legalább nem kell hajgöndörítős cuccokra költenem.

Dorka írta...

lol, akárkit ismerek göndören az mind simítaná és él hal a hajvasalójáért.^^"

EeNii. írta...

Barátnőm, látná élőben a hajad neki esne, és elkezdené bözögélni,miközben azon sírna,h de neked miért ilyen szép meg miért ilyen hosszú? xD Most értettem csak meg,h miért van ez a szokása x'D

Dorka írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Dorka írta...

bözögél?xD
az az álmom hogy egyszer felkérnek egy swarzkopf reklámra.xP (na jó, poén volt)