2011. június 7., kedd

Hát a június 6-7-es Egerbe menetelből nem lett semmi, de majd később meglesz. Inkább érettségi utánra halasztottuk. Az is fix, hogy ott se tanultam volna.>:)
Fú, hogy tegnap mekkora vihar volt itt. Ilyen gyorsan sem húzgáltam ki vezetékeket. Általában pesszimistán állok hozzá a viharhoz, meghogy áá csak a hangja nagy, erre ma kiderült, hogy mamáméknál be is csapott a villám.:/
sick
Áá tegnap tök ügyi voltam, mert egy fordítói oldalon ráleltem ebben a videóban rajzoló mangaka munkájára >>http://www.youtube.com/watch?v=zf4xN3Rtc74&feature=relmfu
a mangája>>http://www.storminheaven.org/manga.php?t=181

ennél a jelenetnél azt hittem meghülyült a kmplayer.^^" de tényleg hosszasan ki-be lélegeznek.xD





 monochrome kuro:)

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Engem tegnap egész nap követett a vihar. Felértem ide Pestre, akkor még itt ahol lakok nem volt semmi, de éjjel 11-kor nagyon villámlott, és én is sebtében nyomtam ki a gépet. :D
Most komolyan 17 percig nézték egymást, vagy csak a feltöltő nyújtotta meg az amúgy is hosszú jelentet? (ha tényleg nézték egymást, akkor hány perces ez az anime?) :O

Tikka írta...

itt meg nem bír esni semmi... nekem mondják miért nem esik már?

Dorka írta...

Szisz: itt nappal kánikula van, este meg égzengés. Itt is akkora robaj volt úgy 12 fele hogy ihaj!
NemxD Csak 1 percesnek vagy 45 másodpercnek saccolom, de az azért ha jobban megnézzük így is hosszú. Fogalmam sincs miért nyújtotta meg a videó feltöltője. Am 25 perces és sok időt vesznek el az átváltozások.xD
Legalább nem kell újra megrajzolniuk a jeleneteket. XD

Tilda: Hát a se jó.:/ Nem tesz jót a kertnek. De itt se segít, ha egyszer-egyszer leszakad az ég utána meg fonnyadunk. OTL