2010. július 16., péntek

Huhh hol is kezdjem. Kezdem az avatár filmmel.:)

Megnéztem tesómmal Az utolsó léghajlító c' filmet. Bár túlzás azt mondani hogy, megnéztem, mert lazán bealudtam az első húsz percnél. Nem lett olyan jó mint amilyennek ígérkezett. De indokuljuk meg miért is.
Negatívumok:
- Nem a különbséget kellett keresni a rajzfilm és a film között, hanem a hasonlóságot.:/ Ez már nem jó dolog
- A karakterek csak névről felismerhetőek: Aang gyászhuszárt alakít benne holott a sorozatban vicces és vidám karakter; Katara még véletlenül sem Katara; - Külön pont Sokkának: Sokka a rajzfilm poénforrása most nem hallunk tőle semmi poénosat, kínézetre sem ő, be kell érnünk a színész szép kék szemeivel, valamit szolizhatott volna, hogy hasonlítson a karakterére, mert szerintem aki a Déli sarkon lakik nem hófehér, mint egy Európai o.O; Semmi hitelesség nem volt benne.:/ Sőt egy próba volt egy eröltetett poénra.
- A vízidomítás és a tűzidomítás különösen esetlen volt
- Iro bácsi a rajzilmben az aranyos tömzsi nagybácsi aki teázik és odavan a békéért, ezzel szemben itt magas, vékony és komoly(am a szinészt amúgy szeretem csak nem jó karaktert kapott, jobban illett rá Roku avatár szerepe)
- Aang fejtetkóján minek kellett változtatni? tök fölösleges
- A rendező a tűz ura szerepében? A hitelesség miatt viselhetett volna parókát.
- Appa és Momo a film egyik erősségei irtó keveset szerepeltek, vagy voltak a filmkockákon
- CSak a víz könyvét dolgozza fel mégis az volt az érzésem mintha egyik helyszínről a másikra ugrálnánk. Itt-ott felhasználtak, itt-ott elhagytak dolgokat.

Pozitívumok:
- Egyértelműen Appa és Momo. Szépen modellezték.
- A helyszínek szépek voltak.
- Azért a statiszták szerencsére oda illettek a filmbe. Az ázsiaiak jelenléte különös felüdülés volt a már lassan kitörni készülő dühömnek.(nem azért mert Japánbuzi vagyok csak valahogy ide passzolnának:) Sőt még a Déli sarkon is vannak akik tényleg oda illettek.:)

Ezek az én benyomásaim a filmről az első na jó nem 20 percben, hanem 45 percben. A szinkronról nem tudok véleményt mondani mert nálunk még csak most lesz a premier. ami szerintem nem rengeti meg a magyar közönséget. Vajon lesz folytatás. Mégis behozza majd a forgatással járó költségeket? Hát nem tom. Majd meglássuk.^^"

Más. Ma voltam fodrásznál. Nem vágattam túl sokat. Csak elől lett fokozatos. Csak már idegesített a semmilyen kinézete.:) De nem lett olyan rossz. Majd lehet teszek fel képet ide.^^

Ma észrevettem hogy tegnap 1 éves lettem a Deviantarton.:) Yaay! Plusz ma szuper lámás lettem és arra is rájöttem, hogy kell másoknak lámát adni.:)
Tiszta fasza volt a mai napom.:) Csak meleg. orz

Nincsenek megjegyzések: