2010. július 19., hétfő

Dühöngés+ ez meg az

*SPOILER
Gváááh de ideg vagyok. Most olvastam el az Our happy day manga utolsó fejezetét és kiakadtam, meg bőgtem. Bocsi annak aki olvassa a mangát de még nem tart itt. Utálom ha valaminek rossz vége van. Barátnőm is meg volt áldva vele hogy ő csak katasztrofális végű történeteket ír.:/ Nah de most nagyon kiakadtam. A csaj megkéri hogy éljen még érte erre mikor másnap kivégezni viszik még csak meg sem fordul a fejében hogy megszökjön. tudom hogy a tette miatt várta a halálát de beismerte, hogy fiatalkora óta szerette a lányt. Most miért nem támadt benne kis élniakarás?:O Áhh gváá tudom tudom ha tesóm akadna ki helyettem a mangán anniyval elintézném: - Ha mégis megakart volna szökni egy őr csak megakadályozta volna. Hacsak nem egy shounen manga de eddig nem az volt.-vmi hasonlót mondanék, de most csak idegeskedni tudok.:O(nem tok semmi mérges fejecskét betűkből kihozni)
A manga végén olvastam, hogy a mangaka egy könyv alapján csinálta. De senki nem lincselte volna meg ha változtat a sztorin és happy endet csinál.
Áhh na befejeztem a dühöngést. Igazából csak ezen apropóból írom a blogjegyzést.

Áhh na mégsem. Egy ideje fent van Miyazaki új filmjének trailere a youtube-on. Az angol cím: The Borrowers ami a Csenőmanók sztoriján alapul. Miyazaki mindig valami káprázatosat csinál. A hátterek, a karakterek, a zene aww. Megszállottja vagyok. Nem animézek de őt nyomon követem:) Amint lehet csekkolom majd és sztem DVD-n is vevő leszek rá. Mire ideér addigra csak összegyűjtömXD Nah a trailer.

Másik trailer mert ebben többet mutat mint az előzőben

Ami azt illeti örülök hogy Miyazaki nem hagyta abba a filmzést a Chihiro után. Mert azt nyilatkozta hogy öreg már és a Chihiro után nem rendez több rajzfilmet. Nagy megkönnyebbülés volt, hogy megjelent a Vándorló Palota és azután a Ponyo is.:)

Jah és ma festettem mert tesóm a gép előtt ült és nem tudtam mangázni és kockulni. Őt festettem nagyrészt. Ő Vonhjo. Tulajdonképpen szörny nemzetiségű, de az emberekkel van, mint varázsló. Sokszor ha túl sok energiát emészt fel és elveszíti emberi alakját. A történet elején velejéig romlottnak mutatják be de ez a jó Youn in wanékban, hogy bemutatják a karakter múltját. Ami távolról sem makulátlan de mégis Na. Sokakról kiderült a manga végére hogy tulajdonképpen jók. És a sztoriban is trükköznek szóval sohasem uncsi. Bár a végső csata most a 16. kötetben hmm nem is tudom nem hozta a várt izgalmat. Bár sztem még rákontráznak. Csak aggaszt kicsit hogy a 17. kötet az utcsó ami tullképp 200 oldal. Nem hiszem hogy kielégítő vége lesz. hmm...O.O"

Ez nem a teljes kép jobboldalt még ott van Munszu, Vonszul akik már nem fértek a szkennerbe. Ami nem olyan vészes mert rajtuk nem sokat dolgoztam. Bagdzsát hagyom utoljáraXD vagy a felső faszitXD A java a végéreXD De Vonhjot is imádom. Na jó a lapon vannal a kedvenc kedvenc karakterek úgyhogy nehéz döntés.o.O

Nyah ennyi vótan máraXD

Nincsenek megjegyzések: