2010. július 5., hétfő

Fiúkák;)

Szeretek vázlatolni skiccelni és most használtam egy kis referenciát a fiukák testéhez. Googlebe beírtam, hogy boys love és egy párt felhasználtam hogy alapja legyen egy Aoi&Kuros képnek. Poén mert most jöttem rá hogy Kurot régen Ginnek neveztük és most is Gint írtam a képre.XD Kicsit retard voltam tegnap.XD Felvettem ahogy rajzolom AoitXD. Gondoltam hogy felteszem ide de...haha nemXD Minek.XP Miközben rajzolok a karakterek sztoriján szoktam agyalni és ez most sem volt másképp. Aoi családja bigott vallásos és a lázadó fiúka mindig megy kiadni a dühét ha felbosszantják és most a haverokkal ment el gitározni és piálni. A képen épp Kuro kiséri haza a saturészeg Aoit aki márbe is aludt.^^" De ez még a sztorink elején lenne. Mikor összejönn Aoi és Kuro, Aoi is józanabb életet él.^^ Nem is tudom hogy lesz e ilyen benne mert még Tüncinek nem meséltem el.XD Más. Tegnapelőtt meglátogatott Dracula. A redőnyömet akartam lehúzni már épp szürkület volt mikor észrevettem a szúnyoghálón egy sötét foltot. Közelebb hajolva kiderült hogy batman lóg ott fejjel lefeleXD. Gyorsan ki is mentettük apuékkal mert a szúnyogháló és a redőny fogva tartotta. Már kezdem megszokni a denevéreket. A suliban is gyakori vendégek.XD Háhá most eszembejutott a Deviantarton látott pervi Batman és Robin.XOX"D

Nincsenek megjegyzések: