2010. július 1., csütörtök

Rajzok

Kezdem azzal ami mostanában történt velem mert az kevesebb.XD
Hazajött tesóm!:D Egészen 19-ig itthon lesz. Bár készülődik a vizsgára vagy felvire vagy mittomén mire. Tervezzük hogy elmegyünk egyszer a szoboszlói tescoba kínait enni.XD Áhh de kívánoma kínait. Nyami.
Jah ettem teriyakis chipset:D Finom volt de csípős.x3 Meg kaptam angol juharszirupot. Szóval szerintem csinálunk majd palacsintát is a közeljövőben.^3^ Ennyi lenne a velemtörtént dolgok leírása. Mondtam, hogy nem lesz hosszú.^^
Hoztam pár rajzot is kiteregetem ide őket.
Kezdem a régebbivel amit még suliban csináltam csak egyszer beszkenneltem, de a scanekről csak csúnya szavak jutnak eszembe szóval nem jellemzem őket. De most lefotóztam^^
Remélem ha most rákattintotok a képre akkor ki is nagyítja nem úgy mint az előző képeknél.^^"
Újabb skicc. Ez most annak okán készült mivel megláttam A Wolves Brigade Fanclubban hogy lehet saját karaktereket kitalálni:) ami azt illeti elég sok kari jutott hirtelen az eszembe de csak az egyik jött úgy helye közel össze. Ő lenne Mona. Női farkaskarakter. Az arcának bal felén van egy fekete hold tetkó.(nem tom miért tettem ráXD) A szája alatt meg egy ezüst piercing.^^ Olyan kócos style volt az alapkoncepció. Egy kis sztorija is van neki. A függőt ami a nyakában hord azt egy másik farkasfiútól kapta.(amolyan magányos farkas...a rosszfiús fajta akikre buknak a Mona féle lányokXD) A kő türkizkékes szürkés. Monának is hasonló szeme van.:) -hinnye lassan a billentyűzetemről lekopik az 'n' betű-
Az egészalakos kép nem lett túl jó. Ha úgy döntök elküldöm Aquatrynek akkor megcsinálom jobbra.XP Ma lett megint egy karakter akinek szintén lett sztorija(ezt csak kiollózom deviantartról mert lusta vagyok gépelni(én mihez nem vagyok lusta?o.O))
Ő amolyan kis izéhozé. Ma unalomból csináltam. Egy olyan adoptálós oldalra volt míg meg nem untam csinálni. 4 különböző alakot kellett volna neki adni fejlettségi szinttől függően. "Orz
A történetemert olyanja is lett Félig elf manócska. Beszélget az állatokkal és a növényekkel. Tulajdonképpen mindennel tud kommunikálni(kivéve az embert). Emberi lakásokban húzzák meg magukat. Pontosabban az ágyak alatt élnek. A fiatal manócskáknak a fején a személyiségüktől függően kis virágocska nő.(a sapka alatt van Guillaumemél A kis virágokcska az ő jellemük. Ha elérnek egy bizonyos kort egyszerűen leesnek a fejükről a növénykék és a manócskának a jelleme is kiteljesedik.
Szóval ennyi lenne. Vagyis hirtelen ennyi fogalmazódott meg bennemX3 köszönöm, hogy elolvastátok. Kattintsatok rá a nagyobb nézetért. Így kicsiben nem adja a kellő hatást az arca. Szvsz nem látszik így hogy az a fehét folt az arcán az orrocskája.x3

Jah és még amit akartam. Nem tudom ki találkozott Nase Yamatoval. A lényeg róla, hogy édes yaoi mangákat rajzol. Még régebben találtam rá a blogjára de a napokba újra találkoztam vele. Japán az egész de a képek amiket postol azok fergetegesek.^^ A kis padlizsán és a borsó sztorija nagyon aranyosX3Jah és a linkje^^--> http://ameblo.jp/nasechin/

Nincsenek megjegyzések: