2010. július 12., hétfő

Semmi egetrengető...

Most semmi érdekessel nem tudok szolgálni.^^ Nem mintha az ezelőtti postjaim azok lettek volna.X"D Most ilyen új felfedezvényem van. Mégpedig a Sketchfu nevezetű akárhogyisnevezzemizéhozéság.>.<" Pár napja rajzoldatok az oldalra. Sajna egérrel rajzolok.:/ És még az opacitást sem tom állítani mert sügér vagyok.
View Random cuteless character^^
Make your own drawings at SketchfuMore from this artist at SketchfuShare this drawing from Sketchfu
Learn how to draw cartoons, comics, and anime at Sketchfu!
Nah szóval ezek lennének itt megtekinthetőek ahogy készülnek. Még ennyi van.^^ Tök jó mert megnyitom az oldit és nme gondolkodom mit rajzoljak és csak úgy jön. Túl tartalmas témáim nincsenek(sőt többnyire nincs is téma) mert az egérhasználat korlátoz.
Mostanában elég sok ötletem van rajzokra.Csak nem valósítom meg. De ez rem mostantól változik. fiúkákat még mindig rajzolok. Még mindig referenciával.^^" Majd ha összegyűlik egy kis adag akkor ide felteszem.
Tán még a félbehagyott képeimet is folytatom majd.

Más. A héten fogalmam sincs mikor elhatároztam magam hogy tanulmányozom a html nyelvet meg a jegyzettömbben való scriptelést. Hogy milyen elszánt voltam, és hogy mostmár mennyire nem XD Am innen tanulgattam. http://www.tferi.hu/konyv5/html/htmllang1.html De amikor délután is nekivágtam már szédültem és a monitor ide-oda mozgott a szemem előtt. A 4. fejezetig jutottam el. Am elég korrekt és érthető bemutató kezdőknek(lásd. nekem:)

Jövő héten szerdán meg imádkozom, hogy megmaradjon a bal lábam(nah nem dramatizálom túl^^")

Nincsenek megjegyzések: