2010. június 27., vasárnap

Amolyan összefoglaló...

Hmm most sokmindent egybesűrítek:P
Nem tom múlt héten vagy még ezen a héten kezdtem e a chibit. De most befejeztem az íjjász skiccel együtt.:D Nem részleteztem ki ahogy az elején terveztem deh e van. orz Majd csinálok színvariációkat rá ami kevésbé habos-babosXD ÁÁÁ már csak 18 nap és lejár az Illustratorom.OAO Van még pár skicc amivel csak itt terhelem a népet.^^ Már ha vki olvassa.XP Van egy befejezett íjászom.:D Megoldódott a ruhagond.^^"
Meg egy álmatlan éjszaka lerajzoltam a plüsseimet olyan milennehaélnénekaplüsseim elhatározással.^^" Haha a kis Szutyimat és egyikk barátnőmtől kapott pandámat rajzoltam le. Nem valami tökkéletesek de sztem még majd próbálkozom velük.:3

Mégegy skicc Kuróról ahogyan alszik. Csak a feje miatt tartottam meg a képet. Jobban mondva a haja miatt. Ami olyan élet!szerű! lett.^3^ Kuro amúgy egy karakter akit Tünci szobatársammal találtunk ki(hmm fogalmam sincs mikor).Am Kuro rajztanszéken tanul és khemm az erősebbik nemet szereti.:D De jól áll neki.x3 Egy nagyszájú lázadó sráccal hozzuk össze szörnyűsok intrikával. Ami nem baj mert mi nekünk tetszikXD. A barátját Aoinak neveztük el a haja színéről és gitáros ha jól emlékszem. Vagy énekes?!o.O Hülye vok elfelejtettem. Baka desu.XP am Kurónak az állán szakállka van. Még sosem képzeltem el karakter arcra szőrzetet szemöldökön kívűl.XD Meg van egy anyajegy a ....hmm...bal? szeme alatt. Meg a hajában oldalt piros melír. Yayy! Őróluk most ennyit.^^

Más...Péntek este úgy fájt és kapart a torkom hogy éjszaka arra keltem hogy szó szerint nem kapok levegőt. A frász kerülgetett. Alig aludtam mert ha elaludtam volna hörögve felébredtem.:/ Másnap felpattant a szemem(igen sikerült végre elaludni:) látom fél 12! Aztarománmókusku rossz az óra? Nem szokásom eddig aludni. Max fél 10. Mondtam magamba hogy anyuék biztos pipák. Átmentem szobájukba és ők is tévéztek.Ikszdé. Na lol. Szülőmék is megunták az esős időt és lázadtak ellene. aznap nem mostunk csak döglöttünk. Mondtam már hogy imááádok dögleni? És ráadásul ezt a tevékenységet teával, pogácsával és mangákkal(jó mangákal) összekapcsolva művelni? Egészen déltől ma hajnalig véreresre olvastam megint a szemem. Itt a nyár! Jippí! Együtt olvastam tesómmal és msn-en beszéltünk. Meg spoilereztem neki hihíí.XD Olyan kis dolgok is boldoggá tesznek.^3^ Do you want to try?-t és Do re mi fa sol la blablablát olvastam. Sajna az előbbi a második kötetnél abbamaradt. Csak azért nem üvöltöttem mert anyám a szobában volt. Pont amikor Eun a csajszival beszéltXO;TOT Nah ennyi volna.:D Háhh de lusta vok visszanézni az ejtett helyesírási hibákat.-___-

Nah pá:D

Nincsenek megjegyzések: