2011. május 27., péntek

Őlustasága blogjegyzése

:D ha a lustaságot kilóra mérnék!!

A nyuszis az első tuspaca a táblámon. Ilyen volt a paca eredeti formája, és mikor megszáradt rárajzoltam fehér zyeléstollal.
A második pacára már amint látszik én segítettem rá.:D









A sailor moon-os kép nagyon FAIL! Úristeeen! Eltűnt a nyaka!
A második kép vázlatát a táblámon rajzoltam, akkor még két kálát raktam a kezébe. Valahogy jobban sikerült a táblán a kép. Mániám a táblámra firkálni. OTL

Néha tényleg megverném ezt a szkennert. Igazából sem a szkennelt és sem a photoshopolt kép nem olyna mint az eredeti. Amúgy a request kép nagyban fenn van deviantarton.:)

2 megjegyzés:

EeNii. írta...

Nem is tűnt el a nyaka, csak behúzza x'D
De ha kicsit alulról áll a kamera,akkor meg természetes,h ilyen :D
Ésésésés köszönöm itt is *-*
Annyira szép lett :D

Am tudtad,h ösztönző hatással vannak a rajzaid? Ceruzát fogok emelni!! *a képek nézegetése közben dontotte el*

Dorka írta...

hát tényleg kicsit perspektívában akartam, de egy picivel több nyakának kéne ott lennie.^^" bár végülis csak skicc.:)
Kicsit izgultam miatta, hogy mit szólsz hozzá, de itt is megjegyzem, hogy örülök, hogy teteszik.:)

Tényleg ösztönöznének? :O Az jó.xD
Akkor rajzolj.x)