2011. május 8., vasárnap

Ejj minek van itt ez a cím sáv....xD

Majd lesz velük valami még ma.:) Persze, ha tesó ki nem nyír, mert nem a Pretty Scoop-ot csinálom.^v^ Fotoshoppozni tervezem őket. Vonhjót szerintetek folytassam?:O Ő alul a színes kép. Az új színeseimet akartam csak kipróbálni és a test megrajzolásáig nem jutottam el, mert már nagyon színezni akartam. A színezés a legjobb dolog a világon!:D

Jujj de izgulok, holnap lehet lesz olyan telefonom, ami nem csak polifónikus hangokat ad ki magából!!!


3 megjegyzés:

EeNii. írta...

Miért tudsz ilyen jó pózokat rajzolni? És miért ilyen jó lábakat? TAT

Tikka írta...

Mert Dorka egy Isten leszármazottja xD nem fényezem magam mert én béna vagyok. xxD
Folytasd azt a kis drágaságosimádnivalókisdögöt!!!!!

Dorka írta...

Ee-nii: Ha a legfelső képen látható lábakra célzol, akkor arra azt modnom, hogy suliban sokszor ebből a nézetből rajzoltam őket. De amúgy láb tanuláshoz legjobban Yang Kyung Il rajzait szeretem felhasználni(kezeknél is) Ő nagyon szépen rajzol.
Érdekes, hogy a mangákból könnyebben lehet tanulni a rajzolást.

Tilda: ha isteni leszármazott lennék akkor nem tesóm nyitná ki a befőtteket. /akkor sem győzől meg!xD/