2011. május 15., vasárnap

Blabla

A Kuro(fekete) majdnem olyan mint Kujo-kun neve a Gosick-ból. Mindig ez jut eszembe róla. Az alábbi képen Kuro és Aoi van. Tüncinek vázlatolok a történetünkből.:D Bár én sose tudok olyan jó eseménydús képeket rajzolni, mint ő.:) Katt a képre mert nagyobban kicsivel jobb.:D
Az eurovisiönről nem mondok semmit. Nah jó Jedvardékat minél többször hallottam annál jobban tetszett. Akárki akármi tis mond és tudom, hogy Wolf Kati is jó volt, de csak Jedvardék száma volt igazán eredeti. Szerintem, és az én szubjektív véleményemmel együtt is érhettek, meg nem is, de mást gondolni nem fogok.xD
Már amikor meghallottam az Azerbajdzsánokat már tudtam, hogy ők fognak győzni. Háháhá és a nyálasszájú svéd se nyert. Bahh.:D A francia csávó meg so sexy volt. A finnektől jó  volt, hogy adtak 12 pontot.:D
Eenii, a te Rined nehéz eset.x'D

6 megjegyzés:

Mancsika írta...

loooool, nagyon komoly vagy!! Túl sokat nézel Gosickot X""""DDD

EeNii. írta...

Nem is hasonlít a nevük xDD
A vázlat pedig ahwahwahw :D Tökre tetszik, hogy pirossal vázlatolsz és arra színezel. Én sosem merem elkezdeni színessel T.T *nem is szokott színes ceruzát használni! xD*

Igen... Rin eléggé xDD
De ha sok baj van vele, akkor nem kell megcsinálni! Nem erőszak a disznó tor :D

Dorka írta...

mancsika: nem is nézek sokat, aza 14 rész még nekem édeskevés.xD

eenii-chan: dedede hasonlít a nevük kuro>>kujo XP
hát minden eszközt ki kell próbálni.:D amúgy meg vázlatnak lehet is bátor az ember. próbáld ki te is!(ez olyan reklámszövegesen hangzott.xD)
dede Rin rajtalesz, altesttáji részek már készen, az arca szünetel.:P

EeNii. írta...

Tegyél rá maszkot x'DDDD
Amúgy sztem tök jó reklámszínész lennél 0.o x'DD

Mancsika írta...

szerintem meg túl sok számodra x"D, vagy inkább csak nagy fan lettél. Most eszembe jutt Victorica hülye nevetése x"""D

Dorka írta...

ne kötekedj!xD
azt a nevetést hetente egyszer megnézem.xD
lehet angol felirattal fogom folytatni, mert beleőszülök a várásba.OTL