2011. május 7., szombat

Chaim Soutine-től nagyon keresném Az őrült című képét. Nagyon szeretném látni, de neten nincs fenn. Vikipédia azt írja magángyűjtemény darabja. Nekem ez a kép azóta nagyon tetszik, mióta láttam a Modigliani filmben. Ha valaki véletlenül találkozna vele belinkelné nekem? Bár lehet, hogy egyszerűbb lenne letöltenem a filmet és screenshot-ot készíteni róla.

Másik kép, amit egy könyvben láttam és nagyon megtetszett az Jean Baptiste Simeon Chardin képe, A buborékot fújó fiú. Ezt megleltem.


És én is próbálgattam rajzolni. Nem sok sikerem van a férfi anatómiában.



És beszekenneltem egy régebbi képem. Színeken nem húzgáltam photoshopban most.
Herlitz tempera, fotókarton, fogalmam sincs mekkora méret.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Megtaláltad már azt a képet? Próbáltál csak a festő nevére rákeresni képeknél? (hátha meglátod közöttük) Vagy ha tudod angolul a kép címét az sem lehet egy rossz megoldás. :D

Dorka írta...

Nem, még nem találtam meg. Még csak a kép angol címére nem kerestem rá. Az is lehet, hogy a film készülésekor attól a japán magánszemélytől kérték kölcsön akié. Kösz a tippet.:)