2011. május 10., kedd

Ha zavaros lenne ez a bejegyzés ne folytassátok, mert később sem lesz jobb. ;)

Arról még el is felejtettem írni, hogy nagyon örülök az új embereknek akik követik a blogomat. Remélem majd hasznát veszitek, vagy tetszik majd a tartalom.(nyilván nem vettétek volna fel akkor blogslistába:)

Sok embert követek blogon, mert sokat tanulok a rajzaikból, vagy jókat írnak. Remélem nem veszik zokon, hogy nem kommentelem a bejegyzéseket. De ettől függetlenül mindig olvasom őket. Eenii-ChAn blogja nem az első ahol arról olvasok, hogy az emberek hiányolják a kommenteket és a kritikus éleket a kommentekből. Mi tagadás jó olvasni őket, meg tanulságosak. Fogalmam sincs mit akartam ebből kihozni, de köszönöm azoknak aki írnak a bejegyzésekhez, meg akik olvassák őket. Mert attól függetlenül, hogy itthon rajzolok és itt megosztom, érzem, hogy valakit érdekel. Mert hát tényleg örül az ember, ha másoknak tetszik amit csinál.
Továbbra is megosztom majd DeviantArton a mangás rajzaim, mert itthon nem érdekel senkit, meg hátha valaki örül neki.:)

3 megjegyzés:

EeNii. írta...

*hüh de fura az új megjegyzésküldése rész 0.o*
Gome ^^;
Am engem nagyon érdekelnek a rajzaid *-* Olyan jó nézni őket,h van bennül fantázia,és kicsit elszakadva a mangás stílustól mégis benne van. Szal van is meg nincs is. És ez annyira jó x3
Amúgy sztem ez a dolog most tényleg söpör pár embernél devarton...De akkor is lényegtelen az egész x'D

Dorka írta...

ugyi, más blogosnál láttam, és szerintem könnyeben kezelhető, mint ami eddig volt. Minden egy helyen van.:)
Az amúgy idegesít, hogy nem tudok megszokott mangás szemeket rajzolni.
Deviantarton minden x-edik embernél ez van és periódikusan előjön, ls meg is értem őket. Csak mindig elszégyellem magam a journalokat olvasva.OTL
Én csak azoknak merem megmondani a konkrét véleményem akit jobban ismerek.
Jaj az érdekelne, hogy kell kiejteni azt, hogy deshou?

EeNii. írta...

Tényleg könnyebben kezelhető, am :D
Nem megszokott mangás szem? De legalább a tieidnek van egyénisége :) Nálam mindenkinek ugyan olyan... D:
Desó - ha durván kiejtés szerint írom x'D