2011. május 5., csütörtök

Érettségi vége

Túl is vagyok rajta. Az eredményekről nem szeretek beszélni, de szerintem mások se. A matekból csak azt szeretném, hogy ne kelljen szóbelizni. T_T
A mai angol is selejtes élmény. Magnóhallgatás közben lehúzták a budit és persze, hogy a mi termünkben araszol el a trutyilé a csövekben. Mekkora posványság már! Szövegértéskor bezzeg nem kellett budit húzgálgatni csak akkor.xD Nah nem fogom erre, simán süket vagyok és veszett fejsze nyele volt nekem ez az angol rész.xD
Ma most már teljes értékben hazacuccoltam a koliból. Úgy néztem ki, mint egy karácsonyfa.xD Buszmeg felé Katival a Jingle bellst énekeltük.xD
Amúgy mi az már hogy nekem kell tanácsot adni angol szövegalkotásnál, hogy ne legyen az ember lánya kocka, mikor én is az vagyok.xD Meg ha valakinek rózsaszín a laposa az úgyis facebookon van és csak a partifotók miatt kockul majd a gép elől. Szóval mit aggódik a sister is. Meg nekem 12 évesen még karórám sem volt nemhogy laptopom. Na de sebaj tettem az okosat.xD Hagyjuk!
Az érettségi szünetben majd kezdek valamit magammal. De nem szeretek huzamosabb ideig itthon lenni, mert mindig visszacsúszok a depresszióba. ;O;

Nincsenek megjegyzések: