2011. december 25., vasárnap

Merry Christmas:)

Rajzolni kéne valamit karácsony témában. De valahogy túl sok már nekem belőle. Karácsonyi dalok, filmek mindenütt. bahh...ma már csak az számított, hogy találjak olyan műsort a TV-ben ami nem karácsonyi. Nehéz volt.^^" A kis fekete-fehér rajzot tinierme-n kaptam. Őróla készítette anzie >> http://dd1992.deviantart.com/#/d4k09te Tiszta aranyos lett a kis pirulásával, meg  a mosolyával.: >

art by anzie on Tinierme

character belong Nalea on Tinierme

3 megjegyzés:

EeNii. írta...

Már olyan sokszor láttam, hogy ezt a Tinierme-t említetted, így utána kerestem, és regeltem én is, de hogy a csodába kell használni? :'D
Bár mondjuk nálam (sztem) ez nem lesz hosszú életű, csak kb, mint a Wonderland Online ^^;

Dorka írta...

Nosza. Említsed csak meg a nickneved!xD Én igazából a fórum miatt vagyok még mindig fenn. A selfy városban lehet mászkálni és mindenféle emberkével barátkozni, meg horgászni. A játék részen van még pár játék. De a lényeg az event-eken van. Minden kedden és pénteken jönenk újabbak. Én azokért a cuccokért rajzolok.xD Rajzfórumon meg van sok ügyes meg néhány kevésbé ügyes ember. És ingyé rajzokat is lehet begyűjteni. Olyan mint a gaia, csak szebb a grafika.xD

EeNii. írta...

Az ami itt is :D Vagy az ID név kell? Mert az meg Szotyola
És neked?