2011. december 21., szerda

Csendélet / still life preview

Ez a csendélet(majdnem ebben a formában) lesz az egyik feladatom a szünetben(többek között). Temperával kell majd festenem, mert ebben a félévben még kell egy utolsó teljesen kész csendélet. Azért csendéletet csinálunk 13-ban, mert újravesszük a 4 éves rajzanyagot. Jövő félévben koponyarajz, emberábrázolás, akt, félakt lesz a téma. Utána meg felvételi előtt mindent újraveszünk. Örülök, hogy legalább ebből a  tántárgyból össze vagyunk szedve és felkészítenek minket. Már ha nem hisztizem, úgy mint szoktam.^^"


A teendőimet a szünetre még ma este összeszedem majd. Amúgy mostmár nekem is elkezdődött a szünet.:) Szeretnék sokmindent megcsinálni majd ezalatt a 2 hét alatt. Bár buszon hazafele gondolkodtam, és már előre tudom, hogy ágyból netezés, meg zabálás lesz az egész, meg utolsó napokban kapkodás.^^"

3 megjegyzés:

EeNii. írta...

Akkor a szünetünk ugyan úgy fog telni :'D
Nagyon tetszik ez a beállítás *-* olyan harmónikus hatása van. x3 Olyan rég láttam már ilyen rendes beállítást *mindjárt sír*

Dorka írta...

Jaj én hisztis vagyok ám a beállításokra, és most olyat tehettem össze amit szeretnék.:DD Szóval ilyene lett.
Ti mit csináltok rajzon?

EeNii. írta...

Anatómián eddig 1x rajzoltam normálisban olyat, ami anatómiához kötődik... A többi alkalommal a tanár olyan beállítást csinált, mintha minden amit csak megtudott volna fogni, egymásra volt pakolva. Minden. Tök zsúfoltak voltak a beállítások D:
Rajz-téren meg ugye kockológia miegymás, de ott legalább normálisabb a beállítás. Csak olyan száraz T.T