2011. december 17., szombat

Liza wip

A héten mintha mindenki ingerült lett volna. Legalábbis az én környezetemben. Ha kérdeztem valamit felháborodás volt belőle. Valahogy nem volt jó semmi. Nem konkrét személyről van szó, mert kb mindenkin végigment ez. 
Sok ember elől eltűntem mostanság és erre most jöttem rá. Tilda, Szabi, Niki, szobatársaim, szüleim... De mostmár igyekszem látható lenni, bepótolni amiket nem csináltam meg. 
Angollal sehogy sem állok, szvsz nem fogom magam égetni a nyelvvizsgán. Max írásbelin. Az a tapasztalatom, hogy ha a mondatokra van időm, akkor értelmeset hozok ki belőlük. 
Jövő héten kipakolás. Durva lesz. 
Nah, de ma ennyi, mert anyu már rugdosna az ágyba.^^"

Liza belongs to AmamiKazuma on Tinierme

Ezzel is zöld ágra vergődük majd a színezésnél. Remélem. 20 év körülinek kéne tűnnie. Amúgy meg az ilyet élvezem csinálni, szóval gond egy szál se. http://lattecolored.weebly.com/liza.html

Nincsenek megjegyzések: