2011. december 3., szombat

Cím kipipálva ✔

Pénteken megint haladtam a képpel amit oh!snap-nek csinálok, csak most olyan fúj kinézete van. Lehet azért, mert rápakoltam azt a masnit meg mindent. De hát nem térek el az adott karatertől.^^"

Character by oh!snap on Tinierme

Vöröske/Reddy az én anago-m. Őt fogom art trade-elni tinierme-n. Lentebb van egy másik kép róla amit ma kaptam. Villámgyorsan elkészítve, csak kommenteltem és már pár perc múlva meg is kaptam.:> Lehet hogy kicsit zavaros a referenciaképem Reddy-ről, mert shin is elrajzolta az ingjét.^^"



 freebie from Shin Mix

Más. Jövőhéten majd mehetek az OTI-ba általános vizsgálatra, jessz. -___-" Meg egész héten rángatózott a jobb szemem és az orvos, az a kuruzsló azt mondta, hogy tikkelek. De, hogy ez mit takar, azt nem tudom. De tegnap óta nem csinálja a szemem. Szóval szerintem Á vitaminhiány volt, ahogy osztálytársaim mondták. Tényleg idegesítő volt, nap végére mindig idegroncs voltam. Kedden sírógörcsöt kaptam, szerdán pedig nevetőgörcsöt. Vlahogy mostanában minden megjavul ha hazajövök.; ^ ;

4 megjegyzés:

EeNii. írta...

Én is szeretnék ilyen fúj lányokat rajzolni akár masnival vagy nálküle :'D

A tikk-elés nem az amikor valaki úgy beszél,h pl. tik vagytok, vagy tikteket meg stb? 0.o
Ezen a héten szobatársamnak is ilyn volt a szeme, de ő annak állította be,h a stressz így jön ki, ha már nagyon sok van ^^;
Stresszelsz mostanában?

Aww és nagyon édes a karaktered :D

Dorka írta...

:"D Te is tudnál, csak gyakorlás eszi a mestert. Még ha más stílusban is.:>

Szóban én is néha használom hogy pl látlak tikteket.xD Én is csak lestekm mikor mondta az orvos, hogy mi baja van. Évfolyamtársamnak szemműtét után lett ilyenje. Elvileg valami ideg rángatja.
De szerintem több minden kiválthatja.
Együttérzek szobatársaddal.ˇ-ˇ

Köszi.Reddy szerintem meg lesz tartva mert én is szeretem.:>

Sei-chan írta...

sorry i going to talk in english D:
i really love your art and i really like this piece x3
i also like to drawing..but im not good u.u
keep the great work

Dorka írta...

Sei-chan: no problem if you write in english just no use slang.^^"
Thanks you're so dear.:)
But don't be shy, if you're drew what I saw on your blog, you're a very good artist.:) Do you drawing also on Tinierme?