2011. augusztus 19., péntek

Képekkk

A wip képeket lehet wip képnek nevezni, ha már a kész kép már meg lett mutatva?xD Nah, de mindegy rég írtam ide.o.O Ezeket csináltam mostanában.:D Jah és a szőnyegemen kiterítettem a festményeket a kezdetektől mostanáig, de most jöttem rá hogy pár darab kimaradt.^^" Túl sok minden nem változott csak változott a stílusom.:)
majdnem igazi timeline.:3


Ez most készül Kat3ryne-samanak Deviantarton:D



TinierMe-s request Mei-samának.

Persephone első skicce de ejtettem, mert mindig balranézős képeket rajzolok.^^ Szintén TinierMe-re makineko-nak. Sok időt töltök mostanában TM-en.^^"

A 2. verzió.:)


TM rajz Yellowboxnak. Nézzétek meg a galériáját, másokkal is requesteltet.:) http://deucehouse.weebly.com/gallery.html

Nézzétek mit kaptam ma Eenii-től!:D

Nőnek, mint eső után a gomba. Akkora tehenek lesznek, szegény anyjuk.xD Tudtátok, hogy az olaszok megeszik őket? Istenem! Buddha!

Mára ennyi, mert semmi rendkívüli nem történt velem. Vagyis de, mert tesómmal vettünk egy 10 alkalmas úszóbérletet. 2 hete mikor elkezdtünk járni feltűnt egy család. Tipikus külföldiek, de olyan szépek voltak! Mármint úgy értem olyan mintacsalád. Apuka anyuka harmónikus kapcsolatban 2 lányuk egy fiuk van. És mindannyian szépek. Féltékeny vagyok!>< Szerintem ide jártak Szoboszló helyett kb 1 hétig. Yane, mint egyszer fél füllel hallottam a nevét különös egy srác volt.* u * De ma mikor mentem tesómmal úszni már nem voltak ott. Hiányoznak!T_T Főleg Yane...


2 megjegyzés:

EeNii. írta...

Olyan jó látni ahogyan mások dolgoznak :D Kedvet adtál a vízfestékes képekhez. Már csak az elhatározás hiányzik :'D
Az a tegakis rajzom meg borzalmas! A tieid sokkal aranyosabbak lettek x3

Dorka írta...

Dehogy lettek borzalmasak. Igenis cukik.>u<