2011. augusztus 26., péntek

Helyzetjelentés

Ami igencsak mély tartalmaktól mentes. A héten a strandon pipacspirosra pirultam. Azóta a melltartó viselete is kész fizikai fájdalom.>< És megy a nagy bevásárlás sulira. Ma min 3 lefőttem. Komolyan enyhülhetne a kánikula, mert még gondolkoznom is lehetetlenség.
Család miatt meg hangulatingadozásaim vannak. Felváltva vagyunk hisztisek tesómmal.


Ő az én réga karakterem új köntösben. Régen írtam egy sztorit egy madárkirálynőről. Bár inkább csak fejben  fantáziálgattam. Most újrahasznosítom és Deviantarton egy olyan játékban használom majd, ahol a klubtagok a saját karaktereikkel harcolnak egymás ellen. Megrajzolják ezt képregényben. Bár én se nagyon tudom hogy megy ez. 
A group linkje ahol a leírását és megnézhetitek a karakternek.

Nincsenek megjegyzések: