2011. augusztus 15., hétfő

Amolyan egészen optimistaság...

    Lalala teganap is írtam volna ide, csak olyan hülye hangulatom volt.^^" Vannak ilyenek mostanában. De most fel vagyok megint töltődve. Nincs már artblock-om, nem volt veszekedés itthon 3 napja, valamint régi jóbarátoknál voltunk pár órája. Komolyan velük órákat elbeszélünk, és mindig úgy jövünk haza(tesómmal), hogy már fáj az állkapcsunk a nevetéstől.:D (ők amúgy messze laknak most azért nem látjuk őket sokszor)
    A jövőtervezgetésem is alakult, mert beszélgettem tesómmal és felemlítette nekem, hogy a nyelvvizsga plusszpont, ami nekem kell.:) Szóval neki kéne állnom az angolnak. Mert én könnyen tanulok, de az rohadt quick el is felejtődik. Na jó azt a tudást mindig fel kell frissíteni. Év végére egész jól bele szoktam jönni az angolba, de technikumon már nem lesz.; ___ ; A törit is elhallgattam szívesen, bár csak Betti nénivel.....nah visszatérve a jövőtervezgetéshez, népművből nem megyek újra, mert az nekem nem létfontosságú. Inkább az infó, ha lehet. Bár szerintem tőlünk lenne pár jelentkező rá.  Csak hát ez a család elég peches, tesómat mindig meghúzzák a szóbeli nyelvvizsgán. De mindig másból, ha valami sikerül neki akkor a másikból. Ez már a pénzre megy.^^" Nah mindegy. Úgy vagyok vele megpróbálom télen, és ha sikerül akkor jól járok majd a pontokkal, ha nem majd szí'hatom a fogam.:S
   Festettem is ám.:D És nem évtizedekig készült yep yep. Meg is kaptam érte az animált item-em.:>Egész kis fejlődési szakaszt lehet megfigyelni a skicceken és a kész rajzon, mintha öregítettem volna a karaktert.:> http//photobucket.com/barabarareq >> itt ha valakinek nem lenne tiszta miről is karattyolok.:D

Figyelitek ám? Egész nézhető bejegyzést írtam sorkizártan bekezdésekkel. Ájj de kicsesz...tt büszke vagyok arra, hogy nem vagyok épp lusta.:D 

4 megjegyzés:

EeNii. írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
EeNii. írta...

Akkor majd gyúrjunk együtt az angolra,mert én is tél környékén szeretném letenni :D legkésőbb májusban. Mert idén lesz idő tanulni :'D
//edit: Amúgy ez a rajzod még mindig láv :D
csak így sokadjára nézve kicsit furi az egyik lábfeje. Meg ugye azt sosem szabad levágni a képről ahogy a kezével is jól kiszúrtál :'D *mondja ezt az,akinek a legutóbbi rajza pont ilyen xD*

Dorka írta...

Nah hát akkor sok szerencsét neked is.:D Milyen tipusúra mész? ha meglehet kérdezni?:D Nekem speckós lesz mert ECL írásbeli és Origós szóbeli. Szivítják ECL-en a szóbelizőket.-___-
Dorka a darabolós csonkító.:D
Neked szokott olyanod lenni, hogy mikor rajzolod a képet és magad előtt nézve jónak néz ki, de beszkennelve fogad a a torzulás a képen? Nah akkor van :facepalm: érzésem.><

EeNii. írta...

még nem tudom milyen lesz. talán a legolcsóbb :'D meg nehezet sem akarok ^^; Annyira azért nem tudok angolul...
Nem csak a szkenneléskor, hanem mikor órák múlva viszanézem. Kipihenten sokkal jobban észre lehet venni a hibákat mintha folyamatosan bámulnám a rajz befejezése után :)