2011. augusztus 1., hétfő

Helyzetjelentés

Sokáig lesz ilyen idő? Hallgat valaki időjárásjelentést? Már uncsi, hogy beözönlenek a házba a legyek mert itt van a meleg.xD
Zajlik ez a nyáriszünet is. Sűrű lesz az ötödév mert nagy valószínűséggel belevágok a középfokú angol nyelvvizsgába. Kell a pont majd felvételihez. Irányadó ponthatár Egerben 420 volt most. Doh... Meg kéne közelíteni, mert mégis csak jó lenne az állami támogatás.T_T
Tervben van még az angol érettségi újrakontrázása és az infó érettségi. Na meg a technikum elvégzése.
Jövő hónaptól necces, hogy nem lesz e kikötve az internet. Anyám már nem tűri. Majd kiderül marad e vagy nem.
De mindegy is mert nézzétek mit sütöttem. Majdnem teljesen én csináltam. A szilvák belerakásánál segített tesóm.:) A közepe világos, de ott is átsült. Fogpiszkálópróba volt.:D

Ő meg egy Sanji akit Mancsinak szántam de majd ez is újrakészül majd. Ezért is mutatom meg.xD Skiccel semmi baj amúgy csak a színezés valami art blockos időszakban lehetett.


Írok még majd, ha valami eszembe jut.:)

2 megjegyzés:

EeNii. írta...

Ahh~~ az a Sanji nagyon helyes :D
A sütid pedig nagyon finomnak tűnik *-*

Dorka írta...

Ó helyes akkor örülök.:D Majd megpróbálom átrajzolni festős papírra.
Köszi, erre a sütire nagyon rákattantam. Egyszerű elkészíteni.:D