2010. december 3., péntek

Beköszöntött a téli szezon...

Sziasztok!

A héten már a boltokat jártam csizmáért(2 boltban voltam xD) mert nálunk is leesett az első hó. De hamar el is tűnt az eső miatt.^^" Tesóm fent Heves megyében viszont evickél benne.:) Nekem nem hiányzik de az eső is mehetne innen.
Rajzórára tanárúr behozott egy doboz tégelyes temperát. Egyből ráakaszkodtunk és szagolgattuk, mint valami nem normális egyedek.x"D A hétvégén majd befejezem az izomember rajzot amiből már csak egy láb hiányzik. Most reneszánsz alakot reprodukálunk. Kerültem a vallásos képeket mert azok olyan csúnyák.XP Egy Delphoi szibillát másolok. Ami azért erős túlzás.XD
Jövő hét utáni héten 13-án mi kezdjük a suliban a sütivásárt.(lesz kenyérlángos, forraltbor, süti meg minden) Nagyon szeretem csak mindig a pénztárcám bánja.T_T
Ha a karácsonyi evésre gondolok már rosszul vagyok.XD Plussz egynehány kiló. ;O;
Tüncivel egy közös képet készítünk, én festek ő rajzol.^^ A karakterek a közös yaoi mangánkból való.:)
Nah most kapcsolom a photoshopot és rajzolgatok.:) Pás.

2 megjegyzés:

EeNii. írta...

ne aggódj a kilók miatt! x'D a süti vásár nagyon jól hangzik :D
Amúgy tök jó a rajz x3

Dorka írta...

Köszönjük.:D Tünci nevében is.