2010. december 26., vasárnap

Az utcsó kari nap és doodle cuclik

Sziasztok!

Felkeltem és a hó fogadott.:D
Emberek ez itt "A lom allegóriája" című mű. Nevezzetek meg innen 3 tágyat 3 olyan nyelven amelyik nem az anyanyelvetek!XD
Nemrég elcsámborogtam a szkennerhez és ís beolvastam a suliban készült doodle-öket. Az első címe: Tradicionálisan vagy digitálisan? Szerintetek mi a jobb? Sztem mind a kettőX) A szkenner egy kicsit leszívta a színeit. amolyan koszos hatásra, pedig már photoshopban állítottam rajta, de még kell úgy látszik. Borzasztó ez a szkenner.:/
Jah a másodiknak nincs neve. Gyaszin a képeslapokból kimaradó sallangokra rajzoltam, csak, hogy azt az istenverte animációt ne kelljen csinálni.XD

Az Uwasa no Midori-kun egyre jobb és jobb. Bár már az elején is tetszett. Sőt a Reimei no Arcana is. Ááá Ceasar akciózott.X) Nem is tudom hogy Loki, vagy Ceasar fan legyek.

4 megjegyzés:

EeNii. írta...

Oh my god!! A színes képed nagyon jól néz ki *-* egyszerűen mesés :D

Dorka írta...

Köszi:D

Tikka írta...

Már tudod, de most is mondom imádom amit csinálsz!

Dorka írta...

Jaj köszi, aranyos vagy.^.^