2010. december 18., szombat

Szombat


Rui, Wolves Brigade contestre készült Fabriano akvarellpapírra valami régi festékel, a neve már lekopott. A körvonalak színessel vannak. Phototshopban még élinkítettem rajta.

A laptopon fogok mostmár rajzolni. A billentyűkombinációk és az egér miatt az asztali számítógépünk jobb volt, de az lassú és sok eszközt nem tudok használni ps-ben emiatt. Valamit csinálnom kéne a vonalakal mert nem vékonyodnak el.

Áhh de lusta vagyok. Fuhh ma degeszre eszem magam majd mert apunak ünnepeljük a szülinapját. Tegnap mamáéknál szülinapot és házassági évfordulót ünnepeltünk. Szóval kezdődik már a karácsonyi dőzs. Basszus meg kell fékeznem magam.x"D
Ó ja hétfőn volt a sütivásárunk. Nagyon vitték a kenyérlángos és a teát úgyhogy lett egy kis osztálypénzünk. Én akkor szintén degeszre ettem ittam magam.X3 A konyhában segítettem és nem voltam rajzon, meg gyakszin. De sajna ábrázoló geometriára be kellett mennünk megírni a dogát. Mellesleg nálam se ceruza, se vonalzó, se radír nem volt csak én. T_T Úgyhogy ennek is meglesz az eredménye.
Pénteken meg mézeskalácsot, meg karácsonyi díszeket csináltunk a suli ebédlőjében. Degeszre ettem magam mézeskaláccsal. TQT mondtam én, hogy kész horror ez a téli ünnepkör.

2 megjegyzés:

EeNii. írta...

de legalább jól laktál :D
Am elmondom itt is,h nagyon jók lettek a rajzok x3

Dorka írta...

Ó de mennyire jóllaktam.XD Átlagosan éhen lehet veszni abban a suliban de ilyenkor jó.XD
Köszi, örülök, hogy tetszenek a szutyerákságaim.X3