2010. december 22., szerda

Szerda

Szünet! Vagyis tegnap óta.X3 Az a baj csak a szünettel, hogy ilyenkor sose tudom kedd van e, vagy szerda. Néha vmi időutazónak érzem magam mikor rákérdezek, hogy "Melyik évet írjuk?"

A szünet örömét beárnyékolja a kis érettségi. Nem ismerek senkit körülöttem akinek lenne ilyenje csak ebben a suliban kell ezzel is vesződni.;O; Am most szóbelizünk, tavaly írásbel volt. Azokból az anyagokból amiket eddig vettünk. Szóval mehet a tanulás orrba-szájba.

Am lenne rajzom is amit posztolhatnék, de majd legközelebb. Requestet csinálok Ritusss-nak. Meg gyakorlok a táblán. Annyira fel tud lelkesíteni a Deviantarton látott digirajzok, hogy nyomban nekilátok én is gyakorolni. De 15 perc után idegesen otthagyom mert remegősek a vonalaim és bénán színezek.T_T Blogra meg DA-ra a jól/jobban sikerülteket teszem fel. De mangaeditálásban nagy haszna van. Szépen ki tudom tisztítani a paneleket. Nem profin, de az emberkékbe írt dolgokat el lehet tüntetni ízlésesen.^^ Ja és újratelepítettem most a Wacomot. Már véknyodó vonalakat húz.:D Köszi Eenii-ChAn a segítséget. *hug

Átálltam a laptopozásra. Nagy asztali számítógép párti vagyok, de meg lehet őszülni annál most míg elindul és dolgozik.^^" A laptopozás üdítő mert zenét is hallgathatok rajta és közben rajzolhatok. Már megkukultam a csendben.
Ma megnéztem a Charlie és a csokigyárat anyuékkal. Jaj nagyon tetszett. Ügyes ez a Tim Burton.

2 megjegyzés:

EeNii. írta...

Sok sikert a kisérettségihez :) Nem nagyon tudom hogy működik ez,de sztem olyan,mint az én sulimban az évvégi vizsgák ;A; [Minden vizsgát a pokolra!]
A fellelkesedéssel meg ismerős a helyzet ^^ És nincs mit :P természetes,h segítek ha tudok ^^ *hug*

Dorka írta...

Majdnem ugyanúgy megy mint az érettségi csak külön napon vannak a tárgyak nem egy napon megy le az összes. Jah és a pokolra velük!>.<¤