2010. október 3., vasárnap

SUNday : P

Süt a napocska! *O*

Oh máj olvasom a blogjegyzéseket a conról és úgy belesajdul a szivem.:( De sebaj Oszakéra 100, hogy megyek.:)

Úgy örül a szívem. Olvastam Elhaym blogján, hogy jelenik meg egy csomó új manga.
Itt a dönölüséges Árnybíró 17. Sztem a conon volt már egy adag mint a múltkori connál de nem tom. Nana sztem később lesz. Azt is várom.:) Jaj és a Dramacon szerzőjétól Chmakovától is lesz egy új rövid sorozat!:D Rá is lestem a swetlania.com-ra és engem ez is érdekelne >> On The importance of Space Travel
és a Nightschool. Lehet vevő leszek rá.:3 Jaj de szüretelnék most egy pénzfát!!
Jah a múlt héten egy hengeres cd tartót modelleztünk 3ds-ben. Szóval haladunk vmit. Október vhanyadikára igérték az új tanárt.:) És portrézásban is haladtam. Egy mellszobrot portréztunk mert az egyetemen meghírdetett modellkedésre nem jelentkezett senki. Pedig sztem 2ezer egy óra modellkedésért nem olyan rosz. Bár asszem teljes aktot írtak ki meg félaktot amit vhogy értek, hogy nem vállalják.^^" Jah és a csávóka akinek a mellszobrát rajzoltuk végre hasonlít is rá. Eddig mindig elrajzoltam a dolgokat. De mostmár happy:)

Jaj matekdogát nem tom hogy fogok írni halvány lila derengésem sincs a koordinátageometriáról.:S

Rajzot kövi posztban hozok:D Am regisztráltam twitterre, de hogy minek? De legalább tom követni azokat akik kiírják milyen mangát fordítanak és hol tartanak benne.:)

Nincsenek megjegyzések: