2010. október 1., péntek

Konnichiwa : )

Oh májjj végre itthon. Ez a hetem pusztulós volt. Ennyit még életemben nem köhögtem...
A netszobában(ahol persze haladás ha az ember meg tud nyitni egy oldalt) jöttem rá, hogy ritmusosabban köhögök, mint amilyen zenét a plázabiccsek hallgatnak.>:]
Egyik este beszéltük is szobatársakkal hogy csinálunk bandát és én leszek a orrtrombitás, V. Kati a vokalista, T. Kati egy másik mellékhanggal, jah és Tünci az Óhh jeah hanggal.:]
A héten volt két japán vendége a sulinak. Egyszer találkoztam velük szembe az ötvöstermeknél. Vicces szituáció volt, mert Dorka meghajolt és -Csókolomot- köszöntXD pedig már gondolkoztam azon, hogy hogy mondjam majd a konnichiwát. Hát csókolom lett belőle...orz XD Nah majd jövő héten rendesen köszönök.^^"
Jaj és végezetül a cicákjaink.:) Nevük még nincsen. Minden nap máshogy hívom őket.X)

-- Ő volt Zsömle cicánk. Szegényke már nincs velünk. Hatalmas cica volt! De az anyukája Boris is.:) (Nemrég leltük a képet.)



Nincsenek megjegyzések: