2010. október 23., szombat

Animés hét, rajzos hétvége

Sziasztok!
Animés volt a hetem, rajzos a hétvégém, mangaszerkesztőssé és tanulóssá is kéne tennem.:P
A héten megtudtam hogy Országos diáktárlaton kitették a rajzom. Amelynek távol áll a stílusa tőlem. De próbáltam ebbe az elvont stílusba is beletennem a sajátom és csak azért is tettem bele felismerhető formákat.:) Toró tanárór szakköre az önmagunkból való kivetkőzést jelenti. festékeket fröcskölünk és festőkésekkel meg visszaszedjük, alakítjuk. Jó amúgy levezetni a stresszt, de a festék szagától mindig rosszul vagyok és mindig egy pólóm bánja.
A koliban végignéztük az Utawarerumonot és már a Neon Genesis Evangeliont is lassan befejezzük. Jó ám jó ám:) Mit vigyek legközelebb?
Babits Mihály tételből 5 alára feleltem! Atyaságos! Pedig nem szívcsücsök a pasas. Oh máj jövő héten annyit írunk. Annyi TZ lesz....nem megyek vissza:S
Photoshoppal szenvednék ezen a hétvégén.Tegnap este apple-sant alkottam ma Munszun és a régi ID-met variálgatom.:) Jaj csak hagyná a gép.Olyan lassan dolgozik minden vonásál.: (
A héten megvettem az Árnybíró 17-et.*v*El sem hiszem, hogy vége.;O; Mondjuk lesz még egy extra kötete.;)
Gyakszin csináljuk a sodálatos CD-borítónkat. Csík zenekar most múlik... számának am. Ami nagyon jó, de kezdem megunni.:(
Vihí sütött a nap ma!!:D
Oh májj olyan szép rajzokkal találkoztam a neten... omg és nem elkeserített, hanem ösztönzött a rajzolásra.:D

Befejeztem Tünci könyvjelzőjét is. Tesóm is kért de, hogy minek, ha van neki.-__-" A Vonhjó giocondás rajzom is kész. Rájöttem a titkára, hogy hogyan dolgozzam ki pl az arcát. Az alapszínekre amiket használok (narancs,citrom,piros,lila) rámegyek fehérrel és az fakít a színeken és el is mossa.:) Hm kit kéne még így lerajzolni?* . *

Most blogírás közbeni ID szinezésnél jöttem rá a cellás színezésre. Eddig mindig ecsettel felvittem külön rétegekre az alapszíneket és árnyékokat és elmostam maszatolóval de most kipróbáltam a toll eszközt. Legfelső rétegre raktam a szkennelt vonalrajzot multiply módban. A toll eszközzel meg megrajzoltam az árnyalatokat. Még majd továbbfinomítom ezt a technikát. Hihihi....>:]

Oh máj de szerkeszteni is kéne mangát.OoO Tökre megfeledkeztem róla. Félre is teszem a rajzolást.

EDIT: Jéé egy EeNii-ChAn!*o*(am megtanultam leírni a neved:)

Nincsenek megjegyzések: