2010. október 15., péntek

Pamparampam ~¤~¤~ noody dooby shalla balla

Sziasztok!

Tényleg nincs ötletem blogcímekre.

Elmentek a japánok még múlt héten. Roku-bá nevét megjegyeztem.^^

Ami jó hír hogy rajzban nem vagyok menthetlen. * o*v Mostanában egészalakos "krokikat" rajzolunk és az úgy ahogy megy. Még mindig csinálgatok könyvjelzőket, a szobatársaké már kész.: ) Kati szobatársném le is fotózott kettőt majd elkuncserálom a képeket mert az én telóm csak óranézegetésre jó. XP Ami újabb, hogy már ellenőrzőt is dekorálok. : D És Mancsikának a Fairy tailból le kéne rajzolni Grayt. A héten akartam, mert benn van papírom, de elfelejtettem képet vinni róla. "orz
Képecskék. Skiccek mostanában nem születnek, vagy csak elvétve. Íjj benn felejtettem a koliban a giocondát pedig hétfégén folytatni akartam a Vonhjós képet. : (

ennek a képnek deviantartra más verzióját rakom fel.

Az egészségem nem túl jól szolgál. A lábam be akarja a kulcsot adni 2 héttel szallagtűzű előtt. Fasza lesz palotásozni bedagadt fájó lábbal. Az orvos viszont megnyugtatott ha elmegyek vele a klinikára nem gyógyul meg időre. Csináljam magamnak. Juppíí! Eltiltott a tornacsukámtól is mikor meglátta rajtam. T_T

Mióta bevittem a lapost(tesóm laptopja, megkaptam:) a koliba maratonban nézzük az animéket. Utawarerumono, Tokko, NGE, Yobi, Berserk. Bár mind még folyamatban van. Kati szobatársnémnak viszont tetszenek. Legközelebb viszek be olyat is amit még én nem láttam.X D

2 megjegyzés:

EeNii. írta...

úgy szeretem a rajzaidat *o*

Dorka írta...

Én is a tieidet. *O*