2010. június 19., szombat

Erőt vettem magamon...

Erőt vettem magamon és ma kitakarítottam a szobát.XP Néha
(évente egyszer) rámjön a takaríthatnék. Bár még mindig nem
tökéletes a dolog.^^" De már meguntam. Nah ami jó volt
benne, hogy találtam még temperát, tust, ceruzákat és 10
forintot az ágyam alatt.XD
Lefotóztam a webkamerával a mangagyüjteményem(ezt nem kellett leporolniXD).

A kis totorókat Tilda pótanyám horgolta nekem.:3 Kicsit
shittysüti a kép. A webcam-em nem túl jó.^^ Hogy ne égjen ki
a kép oldalt takartam egy nagy rajzlappal.:P
Mangák: Dramacon, Nyári srácok, Vízisten menyasszonya(kb
ennyi marad belőle mert tovább nem veszem), Nana (LUV), Árnybíró.
Az árnybírókat ebben a tanévben szereztem be.:)

Polc folytatás; mangák: Nana, Árnybíró, grimm, Akky
Chronique c' mangája(Oszakén szereztem be:).
A kimaradt könyvek: Jason Dark: Jon Sinclair 2. és 3.
regényfüzete(vissza kéne már őket adni barátnőmnekXD),
Robert E. Howard Conan a kimériai(XD jah ilyet is olvasok:),
Garry Douglas: Hegylakó(még mamámtól csórtam, kiderült
anyumé volt csak mamáéknál maradt. Jah az első képen lévő
könnyvek: Impresszionista mesterek(bár ez nem is annyira
könyv mert kis kifestképeket adtak hozzá meg akrilt^^,
nagyon szeretem az impresszionista festészetet:) mellette a
Sárkányológia c' könyv van(szintén vissza kéne már adni a
könyvet barátnőmnek^^")
Jövő tanévben remélem hozzácsapódik a többihez a Vázlatok
című bl manga is:)
Lefotóztam a teruterumat is amit esős időben csináltam:) Olyan kis egyedi lett.X3 Olyan szmötyi megint ez a kép. Hangyák háborúja van a
képen.:SXD A teruterum a kedvenc plédemen fekszik amivel
este a gép előtt takarózok.X3 De amúgy az ablakba akasztva
tárolom általában. elvileg elűzi az esős időt.(nem mindig válik be:) Am ez is egy japán szokás ami megtetszett. teruteru

Nincsenek megjegyzések: