2010. június 21., hétfő

Esős nap unaloműzései

Egész nap esett az eső. Bár nem volt olyan viharos szóval nem kellett félnem hogy kilövi a gépet. Tegnap eléggé dörgött és villámlott, ezért anyummal meg apummal megnéztük a Báthoryt és a New moont. Bár az utóbbin bealudtam. Haha nem vagyok nagy Twillight saga fan.^^"
Ma viszont nagyon elővett az unalom. Tehát elmentem a sarkiboltba chipsért és Kobra energy drinkért.:P Bevettem magam a gép elé és illustratoroztam. Egy kis chibimmel dolgoztam akinek a terve még a suliban megszületett. Elég sok ötletem van még további chibikhez. Csak sajna az illustrator 30 napos trial verziójával rendelkezem. Nah szóval egy rózsaszín hajú kisfiún dolgozok.XD A hajszínén még gondolkodok. Végülis könnyű megváltoztatni.^^

A nap további eredménye ez a félig kész skicc. Kivételesen nem elf, de még gondolkozom a dolgon.^^ Azért hagytam abba ott ahol, mert még a ruháján agyalok. Nem vagyok túl profi a ruhákban. Hehe...^^"
Chibikészítés közben Facebookon egy parkos flash játékkal játszottam. Mindig hülyeségnek tartottam ezeket a játékokat. 23 órát várni, hogy az istállód meg egyebed level 2-es re redukálódjon?! Na ne már. Deh ma tényleg unatkoztam és jó sokat játszottam vele.^^"

Mai msn idézetem: "Mit csinálok: semmit, de azt tényleg!"

Ja és rájöttem hogy az ABC-t csak a b betűig tudom elbüfögni.^^ De ha holnap is unatkozok akkor eljutok a d-ig is.:P --->Saját döntés szerint kicenzúráztam. Aki akarja bemásolja Notebookba:)

Nincsenek megjegyzések: