2012. május 16., szerda

kevésbé szerencsés nap

Mikor találkoztam vele a gépen realizálódott bennem, hogy még csak el se küldtem Enii-nek a Noir-os képet. Bocsi, most pótolom.^^ Nem is hasonlítanak a karaktereidre.orz


Most meg ezen kéne csodát művelnem, mert hogy ötödjére nem kezdek neki újra. ahhw le kéne fogyasztani, rendbehozni anatómiailag, vmi színt adni neki, háttért is eszközölni.


Ma voltam benn a suliban a rajzaimért, mert jövő hét hétfőn felvételizek Egerben az elektronikus ábrázolás szakra. Volt pár gond a suliban. Az igazgatónő nem akarta engedni hogy elhozzam a rajzaim, amit mappabemutatásra akarok vinni. De fufu csak elhoztam.
Suli után mentem a Melódiákhoz nyárimunkát intézni. Rohadt nehezen jutottam el oda, úgy el van dugva, vagy egy órát bolyongtam az esőben mire megleltem. Akkorra már a rajzmappa és a rajzaim is elkezdtek ázni, szóval paraszt style-ban ráterítettem a kabátom én meg jól megázva beállítottam a melódiákhoz. Erre a srác mondja, hogy jöjjek vissza később. Na mondom bakker, ezért megérte!

Tiszta lusta vagyok és csak filmezni van kedvem de nincs filmem, és a sorozatokat, amiket nézek azokból sincs kinn új rész.
Amúgy Trónok harcát, és Korra legendáját nézek. A BBC Sherlock második szériáját is végignéztem. Megnéztem a bosszúállókat. Persze ezeket nem ma. Ma csak hazaértem és aludtam.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

cute guys.. <3 wonder what the guy in the back has in plan for the guy in the front, top img? x//3' beautiful work!

EeNii. írta...

mondj bármit is, nekem akkor is nagyon tetszenek x3

Dorka írta...

drend: xD thanks. But I don't understand what do you mean with the planning.xD
But thanks mucho.:)b

Eenii: xP