2012. május 19., szombat

Emm artblock (nem újdonság)

hmm valamit írnom kéne valakinek facebook-on, de már elfelejtettem. nah lol. Amúgy oda se sokat járok, csak szóvá tették, hogy igazán felmehetnék.orz
Ajjj már majdnem el is felejtettem milyen is ha art blockom van. Mert örült a szám hogy már jó rég nem volt már. Már pár hete akadozik ez a rajzolás téma. Csak mostanában vagyok a tetőponton. Ilyen vázlatféléket tudok csinálni, de kész dolgot, áááh nem. Főként a színekkel van gondom...asszem. És pont elég szar időben jött, mert requesteket kéne rajzolni, meg art trade-et. Tildának is karok valami szépecskét csinálni. Meg nah bazz ott van a felvételi.orz Remélem a felvételi drukk kihoz valamit belőlem és kimozdít ebből az áldatlan állapotból.TAT

Mondom ilyen vázlatfélék összejönnek hébe-hóba, de ez is nagy szó. Ma például undorral néztem a rajztáblámra. ;o;

Ez a három vonalrajz SAI-ban készült vuhúú! Gondoltam most tartsunk egy kis szünetet a photoshopban. Igazából reméltem hogy ebben összejön vmi értelmes. Az elsőn Sailor moon (de ki ne ismerné) kicsit fail változata van. Ahww általánosban de sokat rajzoltam. Kb fejből tudtam melyik vonal, hogy van a hajában, mert sailor moon-os újságból másolgattam.xD Suliban meg fejből lerajzoltam, persze gagyin, de akkor az jónak számított tőlem.xD
A kövi kettőn lévő chibik próbák léennének, mivel rohadt béna chibiket rajzolok. Ezeken nem látszik annyira, de rohadtnagy fejeket rajzolok nekik, meg egyáltalán nem cukik. Pedig a chibik rendeltetésszerűen azok.xD


 Ez a kettő pedig úgy született hogy meztelen felsőtestet akartam rajzolni. Szó szerint izmosat.xD De hát akkor néztem meg az Amerika kapitányt és a Bosszúállókat. Ez elég ösztönzés nem? A karakterek 2 tinierme-s lányé. A barátaik kérték nekik. Tulajdonképpen aranyos, ha valaki másnak kér rajzot valakitől.:3
Amúgy mindakét karakter rajzolója kurvajól rajzol. Nem kicsit. Szóval amiatt meg fosul éreztem magam, hogy majd mit mondanak rá, mikor ők maguk jobban lerajzolnák.^^"
 Chara by Ruisiki(tinierme)
 Chara by Elven(tinierme)

Ez a vázlatos színesrajz meg asszem még a húsvéti szünetben? Vagy egy kicsit később született. Tinierme-s art trade. A karakter Tea-leaf-é aki (velem ellentétben) tök cuki chibiket rajzol.:)) Vibrálóbb színeket akartam használni, de nekem a génjeimbe van kódolva hogy fakó színeket használjak. Még ha az elején élénkkel is kezdem, utána belemegyek fehérrel meg egyébb dolgokkal amivel kiég a szín.
 Chara by Tea-leaf(tinierme)
Ez a kettő két tinierme-s art trade eredménye. Apple-kun, a crossdresser cukrászfiúm van rajta. A másikon meg én is rajta vagyok.:)) Jajj úgy szeretnék valami jó sztorit Apple-kunnek csak mindig módosítok és módosítok a fejemben rajta. Aztán meg elfelejtem hogy is volt.xD
 art by Tea-leaf(tinierme)
art by Doodles for You(tinierme)

Nah nekem meg jóccak. 

1 megjegyzés:

EeNii. írta...

A art block nem jó >.< de ha már a tetőpontnál érzed magad, akkorlehet hamarosan túl leszel rajta :D
A Sailormoon tök jó lett *-* olyan jó látni ahogy SAI-ban is használod a vonalkezelésed. mármint... érted? xDD
A 3 chibi-s képről meg messziről azt hittem ceruzával készültek oAo
Ah az a két srác~~ több ilyet x3
és nem tudom mit pattogsz,mert te is kva jól rajzolsz :P szóval miről beszélünk? :D