2012. május 27., vasárnap

Felvételi első forduló

Vasárnap délután megérkeztünk Egerbe tesómmal. Szusis vacsorával indítottunk.:)) Tesóm kolijában vagyunk, ami tök jó mert 10 lépcső az F épülettől, vagyis a rajztanszéktől.xD Tiszta gyú lenne az egészségemnek a rohadtsok lejtővel és lépcsővel a városban. A vádlimnak biztos jót tesz. Mindig amikor kimozdulunk valahogy visszasírom az Alföldet.xD
Hétfőn leadtam a mappám, közben sok osztálytárssal talákoztunk. Kerestem volna egyszer őket hogy na mizujs velük, de nem találtam őket. Ezért lementünk a Süsübe(közeli kocsma szerű hely) és erre ott voltak. Na de hol lettek volna.^^"
Délután vissza is kaptam a mappám, koliban gyorsan meg is néztem hogy na tényleg átnézték? Mert 10 helyett 30 rajzot adtam le.^^" De mivel jól össze volt kutyulva a mappa az csak 2 dolgot jelenthetett:
1. Áhh összerázzuk a mappát oszt ledobjuk a sarokba oszt cső
2. átnézték
Este maratoni Legend of Korra nézést tartottunk. Bakker tesóm kolitársának projektorja van úgyhogy dolby sorrund-dal és falnyi méretben néztük!!! 
Kedden vártuk az eredményeket. Meg főtünk paprikás krumplit, meg sütöttünk palacsintát, de vagy 10 emberre. Tök jó mert kábé szétszakadtunk a kajamennyiségtől meg 100 ft-ben jött ki per fő. Persze volt alapanyag itthon is. De nem volt húsos az étel és nem volt miatta drága.
Ma meg mikor felkeltem azonnal üzemeltem be a laptopot, hogy megnézzem mi van. Gondoltam biztos délután lesz kint az eredmény, de úgy 9 magasságában mikor beléptem felvételire, egyszercsak kiköpte, hogy 
megfeleltem.
Ahwgaw volt sikongatás. Egyszerre tesómmal. Mi meg oszt a decibelekről vagyunk amúgy is híresek.xD
De ez amúgy nem jelent semmit, mert majd a gyakorlat lesz a mindent eldöntő mumus. De legalább van esély. Minden kis sikernek örülni kell.
Erre a napból győztes punnyadás lett. Végigelemeztük tesómmal meg tesóm kolitársaival az eurovíziós dalfesztivált. Nah a fele fika volt. De voltak kurvajó számok. Azért a plágium befigyelt. Az egyiknél a Coldplay-től plagizálták a Paradise-t.
Amúgy tényleg nagy szimpátia szavazás ez az egész. De legalább vannak együttesek akiknek sokat jelent ide bejutni. A compact disco megérdemli a figyelmet. Ízléses az egész, az új klipje nagyon jó, de a régi is jó volt. Nem mondom hogy élőben nagyon hasított, de legalább nem is csúszott el. Meg a tartalom nagyot dob az egészen. Már rühelem a szívet tépő muzsikát éneklő, bársony leples dívákat. 

Amúgy már a hét közepén elkezdtem ezt a bejegyzést és most vasárnap fejezem be egy másik gépnél. Szóval ezen van még olyan rajz amit ide még nem tettem fel.:)
Az első egy elcseszett próbálkozás vízfestékezésre.

E meg itten kéremszépen a ksihableány maga. A jobboldali már az újrarajzolt változat:)) Cenzúra gyanánt ruhával.:P E se mostani termés. ; ^ ;) Mostan nem csináltam semmit. Nah de nekiűlök már és rajzolok.

Nah pénteken meg hazautaztam egerből. Még lehet írok róla, de a .....életbe nem fejezem be ezt a bejegyzést így.> ^ <

2 megjegyzés:

Hyun írta...

Szia!
Szerintem nem kéne aggódnod a felvételi miatt. A nehezén már túl vagy. Talán még az elbeszélés része a szívatósabb... de arra legalább fel lehet készülni x"D A látottak alapján a rajzi része simán meglesz. Meg a többi is ^^
Egyébként bocsi a kíváncsiskodásért, de más szakokra nem jelenkeztél? Mert tökre festői alkat vagy : )

Dorka írta...

:) Köszi a bíztatást.
Hát képi meg elektronikus ábrázolásra jelentkeztem.