2011. július 17., vasárnap

rajz streaming

Szokatlan hogy ennyit rajzolok, és hogy kb nekem is tetszenek.>n< Remélem a request-képek is tetszeni fognak Deviantarton.^v^
A Stolen Tulip-os képet EeNii-ChAn tutorialja alapján csináltam.:3

A lámáért készülő rajzok:
1. Mancsika - Sanji(traditional)
2. Kat3ryne - Captain Clegg and Giselle lovely dovey pic X)
3. Rosett-chan - Alexander Rybak
4. Enikocce - Shun and Clown
5. Nodame95 - her OC Maddie




Most az icipici szívem is rendben van és a lelkivilágom is.^^
...kivéve azt a momentumot, hogy egyik papám milyen állapotban van. Tegnap voltam apuval meglátogatni a klinikán. És megijedtem nagyon, de próbáltam nem mutatni. Alig tudtunk beszélni vele mert lement a vérnyomása és aludnia kellett. 

2 megjegyzés:

EeNii. írta...

ahol egymásnak dőlnek az annyira jól néz ki, meg a tulipános is x3
és örülök, hogy tudtam segíteni :'D nem hittem volna,h azokat megtalálja valaki is >___>

Dorka írta...

ajjé de meg vannak találva. azért a scrapbookokat is lesni kell ám. akárki devprofilját nézem sose marad ki a scrapbook.:P