2011. július 12., kedd

Nem tudom miért kell valakinek mindennap az alkohol meg a cigi annyira, hogy másokat megbánt és megaláz ha nincs. Én megértem ha valaki nem tud leszokni meg minden, de hogy ilyenkor ki is mutassa a foga fehérjét. Majd ha alkoholhoz jut kétszínűen újra vissza akarja édelegni magát.:S Ez a kétszínűség kikészít...
Ma már egyszer írtam bejegyzést.^^" Sebaj, de most nincs kedvem kint megmutatni magam mert biztos megint veszekedés lenne. Mert kibuknának belőlem olyan szavak is amik csúnyák egy lány szájából.
Lehet szenyának tűnik a magánéleti problémákat rajzosblogban leírni.-__-"
Saját tapasztalat, hogy ilyenkor az emberek nem mernek hozzászólni a témához.(tudom, hisz én is ilyen vagyok)

Nah de rajzoltam is. Még meszeléskor.^^" De most jöttem rá hogyan kell tesóm bluetoothját használni. Mert az én telefonomhoz nem volt adatkábel.







Tegnap amúgy ilyen volt az ég. Nagyon szép sárgás fény jött be.^^

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Részletkérdésekkel ne foglalkozz, valahogy úgy is mindig kikívánkozik az emberből a dolog, és ez azért egyfajta blog is. :D Én nem is tudnék egy alapvető blogtémát adni a sajátomnak, mert elég random ember vagyok. Remélem azért minden rendben lesz veled. :) Meg majd ha tudsz gyere vissza twittere spammelni. :P

Tikka írta...

átérzem az ilyet nyugi nálunk is ez van, de én fülest kapok, ha szólni merek + lealáznak...
most, hogy én viszem a háztartást meg arra sem méltatnak, hogy a főztömből egyenek... ha nem főzök meg az a baj...

EeNii. írta...

Az emberi butaság tárgya az alkohol... Azt hiszik,h ezzel mindent lehet. A tudatlanság bátorít :'D
Sztem nyugodtan mondd el,h te mit gondolsz,mert legalább így nyílik egy út, hogy megoldódjanak a gondok ^^
Amúgy tudom nem nőies,de én is szoktam káromkodni... nem is keveset (néha xD)
A rajzod meg valam ahwahwahw~ Fekete folyós tollal húzod ki? Azzal hogy lehet olyan szé vonalakat húzni? Nekem vmiért mindig megakad,és csúnya lesz D:

Dorka írta...

Szisz: :) Hát most csend van itthon, fogjuk rá. Jajj ne félj, ha majd belelendülök megint a spamelésbe. ohohohohó!>:P
Am te blogodon is vannak visszatérő elemek, szóval korrekt az is.:D
Tilda: hmm láttam mit írtál ki facebook-ra de nem tudtam mire vélni. De szóval akk ha jól rakom össze akkor ott is nagy gondok vannak.:/
Itt most csend van. Periodikus az egész.
EeNii-ChAn: Jah biztos vmit megberhel az emberben és felerősíti a jellemi hibákat. Pedig láttam már olyan részegeket is aki nem bunkó olyankor. De az már biztos hogy nekem szép példát adott és nem követem.
Nah megnyudogtam hogy nem csak én káromkodok úgy mint egy kocsis. Pedig ha lenne pénzem morigirl-ös ruhákban járnék. Azokhoz meg nem illik.xD