2011. július 10., vasárnap

: )

Gyaaaaj ma este végre megnéztem a hőn áhított Karigurashi no Arietty-t! * o *
Annyira szép, hogy már bőgésre késztetett! Sho és Arietty awwwwwww.....*Q* Hátterek, kidolgozottság, háttérzene, szinkronok, feeling awwwwwwwwwww...*Q* Csak az a bajom vele, hogy nem olyan vége lett ami nekem tökéletes.^^"
Ma délután a melegben még elkerekeztünk rokonékhoz, megnézni hogy haladnak a házzal.(festés, csempézés meg hasonlók) Utána mentünk el chipset és grapefruit-os Borsodit venni(olyan mint az üdítő, nem tom minek vannak úgy kiakadva a sörön.^^" Legközelebb üdítőt veszek...olcsóbb) az Arietty nézéshez.:)
Egyre biztosabb vagyok benne hogy ghiblis cucc lesz a falunk pucér felületén.:D

Ma nem rajzoltam őt tovább, ezt még este csinálgattam rajta. Már elkezdtem a "ruháját", mert nem igazán van neki ruhája.

Nincsenek megjegyzések: